וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבי אמר: קדימה לשלב הבא

15.9.2007 / 19:50

נבחרת הנשים של אלי רבי הפסידה 76:72 בבולגריה, אבל עלתה לטורניר המשולש באיטליה שם תפגוש את פולין וסלובקיה

הקלישאה תקרא לזה "הפסד שכולו ניצחון", אבל כך בדיוק אפשר להגדיר את הפסדה של נבחרת הנשים של ישראל, שנוצחה הערב (מוצ"ש) 76:72 בבולגריה אך עלתה לשלב השני של טורניר ההזדמנות האחרונה.

הנבחרת של אלי רבי, שהיתה צריכה להפסיד עד 11 נקודות כדי להמשיך הלאה, עשתה את העבודה ותשחק בשבוע הבא באיטליה מול פולין וסלובקיה על הזכות לשחק בבית א' של אליפות אירופה.

במהלך המשחק פתחו הבולגריות לא פעם יתרון דו ספרתי, אבל משחק שיא של לירון כהן עם 21 נקודות ו-8 אסיסטים, ושל לייני סלווין, ליעד סואץ וג'ניפר פליישר, השאירו את ישראל קרובה עד החגיגות בסיום.

לישראל: לירון כהן 21 ו-8 אסיסטים, לייני סלווין וליעד סואץ 13 כ"א, ג'ניפר פליישר 9 ו-11 ריבאונדים, קטיה לויצקי 8, שי דורון ומירב דורי 4 כ"א.

נוסעות ללנצ'יאנו (אריה ליבנת, "הארץ")

"אני מרגיש אושר גדול", אמר המאמן אלי רבי. "למרות שאנחנו נבחרת צעירה, הבנות מתעלות שלושה משחקים ברציפות בדקות האחרונות ועושות מהלכים חמים. נלך לטורניר הבא באופטימיות זהירה. אנחנו יודעים את מקומנו".

נבחרת הנשים תתמודד כעת בטורניר משולש עם סלובקיה ופולין על הכרטיס האחרון לאליפות אירופה באיטליה. הטורניר יתקיים בלנצ'יאנו בימים רביעי עד שישי. איגוד הכדורסל ביקש מפיב"א לשחק בימים רביעי וחמישי בגלל שביום שישי בערב חל יום כיפור. המנצחת בטורניר תשחק באליפות, שתחל ביום שני הבא, בבית 1 עם צ'כיה, טורקיה ולטביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully