וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: קארדיף לא הבהילה את אוסטרליה

15.9.2007 / 18:12

וויילס אירחה את הוואלאביז בבירתה, האוסיז ניצחו 20:32. ניו זילנד גמרה את פורטוגל 13:108, אנגליה לא נרגעת ואירלנד כמעט מופתעת

קצת מוזר שנבחרת מסוימת שהיא לא המארחת הרשמית של טורניר גביע העולם מקבלת משחק בביתה, אבל זה מה שקרה באליפות העולם בראגבי, כשוויילס יצאה מגבולות צרפת וחזרה לקארדיף כדי לפגוש שם את אוסטרליה. בסופו של דבר היו הוואלאביז טובים יותר, ניצחו 20:32 (3:22) ושמרו על מאזן מושלם בבית ב'.

סטירלינג מורטלוק העלה את האוסטרלים ליתרון בדקה ה-2 מבעיטת עונשין, כשחמש דקות אחר כך השווה סטיבן ג'ונס. ג'ונס החטיא בעיטה שהייתה אמורה להעלות את הוולשים ליתרון, וההמשך היה כולו של אוסטרליה, כשכל שיכולים הוולשים לעשות הוא לצמק.

הבקיעו לאוסטרליה:

טרייז: לאת'אם (2), גיטאו, מורטלוק

המרות: מורטלוק (2), גיטאו

עונשין: ג'ונס, הוק


הבקיעו לוויילס:

טרייז: תומאס, וויליאמס

המרות: הוק (2)

עונשין: ג'ונס, הוק

אנגליה חמה אש

עיתוני אנגליה לא עברו, כצפוי, בשתיקה על התבוסה המביכה לדרום אפריקה, 36:0 ביום שישי. "זהו הפסד משפיל שמותיר אותנו בלא תקווה", כתב אנדי בול מ-"הגרדיאן", וחברו פול ריס הוסיף: "ההפסד הזה הוא מחיר של הזנחה של ארבע שנים, מאז הזכיה בטורניר הקודם". גם העיתונים האחרים לא חסכו בביקורת. "bloody end", כתב ה-"סאן". "למיליונים שישבו בבית מול המסך היה כואב לראות את המשחק הזה, את ההשפלה הגדולה ביותר של אנגליה במשחקי גביע העולם".

בריאן אשטון, מאמן הנבחרת, היה היחיד שהסכים לדבר אחרי התבוסה: "פשוט נעלה למשחק נגד סמואה וניתן הצגה גדולה. זה סוף הסיפור", אמר. "זו הייתה יריבה חזקה יותר מארצות הברית שמולה התמודדנו בשבוע שעבר". וואלה.

ניו זילנד בקלות, אירלנד ממש לא

ניו זילנד לא התקשתה מול פורטוגל וניצחה אותה 13:108. כל תיאור מקצועי של המשחק יהיה, מן הסתם, מיותר.

הבקיעו לניו זילנד:

טרייז: רוקות'וקו (2), מאוגר (2), מקדונלד (2), טואבה, וויליאמס, קולינס, מסואה, הורה, לאונרד, אוואנס, אליס, סמית', היימן.

המרות: אוואנס (14)

הבקיעו לפורטוגל:

טריי: קורדיירו

המרה: פינטו

עונשין: פינטו

דרופ גול: מאלהיירו


המשחק שסגר את היום היה אמור להיות טיול לשחקני אירלנד, שהתמודדו עם גיאורגיה, אבל היה מאוד רחוק מזה. האירים ניצחו 10:14 עם הרבה מאמץ וטריי של גירוואן דמפסי והמרה של רונאן אוגארה בדקה ה-54. הגיאורגיאנים, שלא רבים ציפו מהם לתת כזה קרב, היו בתמונה עד לשניה האחרונה, ובנס הצליחה נבחרת התלתן לשמור על הניצחון ולמנוע סנסציה אמיתית ראשונה בטורניר.


הבקיעו לאירלנד:

טרייז: בסט, דמפסי

המרה: אוגארה (2)


הבקיעו לגאורגיה:

טריי: שקינין

המרה: קביריקשווילי

עונשין: קביריקשווילי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully