וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים חשבון, בשם הליגה

15.9.2007 / 14:10

לטומלינסון והצ'ארג'רס פצעים פתוחים מהפטריוטס, ואחרי שבוע סוער גם כך בניו אינגלנד, הם באים לפוקסבורו. הקולטס מתארחים בטנסי

שבוע סוער עבר על ה-NFL, בשל פרשת הריגול של הפטריוטס. שבוע לא קל מבחינת הליגה ומבחינת התדמית של ניו אינגלנד, שגם כך לא הייתה אהודה במיוחד מאז החלה שושלת האליפויות. ואם לא די בכך, בבוקר שבין ראשון לשני צפוי לנו משחק אש בין הפטריוטס לסן דייגו צ'ארג'רס, להם יש בטן מלאה על הקבוצה שניצחה אותם בחצי גמר ה-AFC בעונה שעברה. לא לשכוח, אנו עוברים לשעון חורף, כך שבשבועות הקרובים בעיטת הפתיחה תהיה מוקדמת יותר. תוצאות ההימורים שלנו משבוע שעבר: 9 מ-15.

רק תזכורת לסיום: מועדון ה-Dancing Camel בתל אביב (רחוב התעשיה 12) החל לפתוח בתרבות יום א' בשבוע שעבר, ומזמין אתכם לצפות. אם אתם מכירים עוד מקום שמשדר עם ווליום, אתם מוזמנים לעניין אותנו

מה בתפריט השידורים?

19:00:

גרין ביי פאקרס - ניו יורק ג'איינטס (METV)

טמפה ביי - ניו אורלינס (FOX)


22:15:

בולטימור - ניו יורק ג'טס (METV)


1:15:

ניו אינגלנד - סן דייגו (ESPN)


מאנדיי נייט (בין שני לשלישי, 1:30):

פילדלפיה - וושינגטון

איליי בספק, פארב ממש לא (שעה ראשית - 19:00)

גרין ביי (0:1) - ניו יורק ג'איינטס (1:0)

לאחר שנפצע בכתפו בשבוע שעבר בהפסד לדאלאס, נראה היה שאיליי מאנינג ייעדר לפחות לשבועיים. אולם לאחר בדיקת MRI הוא התאמן השבוע, אם כי הג'איינטס עשויים לא לסכן אותו ולהעלות במקומו את ג'רד לורנזן. אוסי אומניורה ישחק, ומי שבוודאי לא יראה מגרש הוא הרץ ברנדון ג'ייקובס.

גרין ביי תנסה לא רק להכניס את יריבתה לבור עמוק, אלא גם ליצור מומנטום חיובי אחרי הניצחון על פילדלפיה בשבוע שעבר בלמבו. "אני מאמין ומקווה שנבקיע", אמר ברט פארב, שיפתח במשחקו ה-239 ברציפות בקריירה. מאז 2001 לא הצליחו הפאקרס לפתוח עונה עם שני נצחונות רצופים.

התחזית שלנו: קשה, קשה. ניצחון לג'איינטס


קרוליינה (0:1) - יוסטון (0:1)

בסיטואציה מסוימת עשוי דייויד קאר לעלות לכר הדשא בשארלוט מול הקבוצה שבחרה אותו בדראפט. מבחינת הטקסאנס, הם ניצחו במשחק הפתיחה שלהם בשבוע שעבר ורוצים לעשות היסטוריה קטנה - לעמוד לראשונה בתולדותיהם על מאזן 0:2. הכל התחבר ליוסטון במשחק מול קנזס סיטי, כשמריו וויליאמס היה מצוין בהגנה ומאט שאוב חדור ביטחון בהתקפה. הפנתרים נראו כמו שהם היו רוצים להיראות כל העונה - מתכתיים, יעילים ונמנעים מטעויות מיותרות בניצחון בסט. לואיס. הגנת הריצה עבדה טוב וגם ג'ייק דלהום, שכמובן יפתח כשקאר על הספסל, היה חד עם שלוש מסירות לטאצ'דאון, אחת ארוכה לסטיב סמית'.

התחזית שלנו: הרי כבר אמרנו - אם מצפים למשהו מקרוליינה, הולכים הפוך. ניצחון ליוסטון.


ג'קסונוויל (1:0) - אטלנטה (1:0)

הדבר המשותף לשתי הקבוצות הללו הוא העובדה שאין להן, למעשה, קוורטרבק אמין שנבנה עם הקבוצה במהלך טרום העונה. דייויד גרארד שוב הראה מול טנסי שהוא מקסימום מחליף סביר, ג'ואי הרינגטון לא מראה כלום כבר שש שנים. אטלנטה נראתה כאילו אין לה שום דבר, לא התקפה ולא הגנה, במינסוטה. צפו למלחמת חפירות.

התחזית שלנו: ג'קסונוויל


קליבלנד (1:0) - סינסינטי (0:1)

ואם כבר בקוורטרבקים כושלים עסקינן, הרי שקליבלנד בראונס המציאו את השיטה. החומים עשו טרייד עם סיאטל, בו העבירו את צ'רלי פריי לסיהוקס, ויפתחו עם דרק אנדרסון, כשכרגע נראה ששילובו של בריידי קווין במהלך העונה הוא שאלה של זמן. הבנגאלס צלחו משוכה קשה כשניצחו את בולטימור, והדרבי של אוהיו, בו יש להם שליטה בעונות האחרונות, הוא הזדמנות מצוינת עבורם לשמור על מאזן נקי.

התחזית שלנו: סינסינטי

רג'י בוש מגיע לריי ג'יי

טמפה ביי (1:0) - ניו אורלינס (1:0)

הצרות הידועות של הבאקנירס בהתקפה באו לידי ביטוי במשחק בסיאטל, והצרות הפחות ידועות של הסיינטס התגלו ונחשפו באינדיאנפוליס. למרות שאנחנו רק במחזור השני, המשחק הזה יהיה צומת דרכים חשוב מאוד עבור שתי היריבות מה-NFC דרום, שחוששות מכניסה לבור של 2:0. קארנל וויליאמס, הרץ האחורי של טמפה ביי, בסימן שאלה למשחק, ואם לא ישחק צפוי מייקל פיטמן, האיש שבערך הקים את יבור סיטי מרוב ותק בקבוצה, לפתוח. רג'י בוש יחפש לפרוץ את ההגנה, מה שלא בדיוק עשה מול הקולטס.

התחזית שלנו: מישהו צריך להפסיד. המישהו הזה יהיה גרודן מטמפה ביי


סט. לואיס (1:0) - סן פרנסיסקו (0:1)

לא היה שום דבר באלכס סמית' והניינרס שהעיד על שיפור בשבוע שעבר, עד שבאו שתי הדקות האחרונות. סמית' גילה הרבה מאוד אומץ, ואולי הדרייב המנצח מול אריזונה הוא זה שיקפיץ אותו מדרגה ואת הניינרס לכיוונים הרצויים. מבחינת הראמס, הם איכזבו מאוד, בעיקר לאחר שסומנו בתחילת העונה כמועמדים לאליפות הבית, מול קרוליינה. סטיבן ג'קסון היה חלש וגם את מארק בולג'ר עצרו הפנתרים בקלות. בלי אורלנדו פייס שסיים את העונה זה יהיה מאוד לא קל.

התחזית שלנו: ניצחון לסן פרנסיסקו


פיטסבורג (0:1) - בפאלו (1:0)

משחק חזק מאוד בדרבי של אגם אירי, כשהבילס מגיעים אחרי שבוע קשה מבחינה ספורטיבית, וכמעט טראגי מבחינה אנושית. בפאלו הפסידה לדנבר בשער שדה בשניה האחרונה, כשהטייט אנד שלה, קווין אוורט, כמעט קיפד את חייו. ההתאוששות של אוורט הציתה את אנשי אפ סטייט ניו יורק, שיקוו להתפוצץ בהיינס פילד. מבחינת פיטסבורג, מייק טומלין מרשה לבן רות'לסברגר לזרוק, והתוצאה מול קליבלנד הייתה בהתאם. נגד הגנת הבילס זה כבר לא יהיה כל כך פשוט.

התחזית שלנו: ניצחון לפיטסבורג


טנסי (0:1) - אינדיאנפוליס (0:1)

המבחן הגדול של וינס יאנג העונה הוא האם יצליח להגשים את הציפיות ולהראות שהוא לא עוד מייקל ויק. מבחינת אופי, יאנג הראה אותו גם בשבוע שעבר מול ג'קסונוויל. הבעיה שלו היא שהוא לא ממש מוסר. לשמחתו נחלץ לעזרה כריס בראון, שבמשחק קרקע ענק (172 יארד) הראה שיש מי שימלא את המקום של טראוויס הנרי. הקולטס פתחו שתי עונות ברציפות במאזן של 0:9 וכפי שנראו מול הסיינטס, הם יילכו חזק על הרקורד הזה גם השנה. פייטון מאנינג, רג'י ויין, מרווין הריסון וג'וזף אדאי נראים כמו הצוות הארטילרי שהביא את הסופרבול בשנה שעברה.

התחזית שלנו: יותר מדי כלים לאינדי. ניצחון לקולטס

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

תכירי ליגה, ג'מארקוס ראסל (על הספסל. שעה ראשית: (22:05-22:15)

דנבר (0:1) - אוקלנד (1:0)

העובדה שהריידרס בעונת בנייה נוספת והצליחו להפסיד אפילו לדטרויט לא חדשה. מה שכן מרענן הוא הפנים על ספסל הקבוצה, שבוודאי יעוררו לא מעט הדים וקלוז אפים של מצלמות. ג'מארקוס ראסל חתם רק השבוע על החוזה היקר ביותר אי פעם לרוקי, 61 מיליון דולר, 29 מיליון מהם מובטחים, ואולי אוקלנד תקבל השראה עם ג'וש מק'קאון בהרכב הפותח. מק'קאון, שיודע שהוא קוורטרבק מעבר, לא היה רע מול הליונס, אבל ההגנה, אוי ההגנה.

הברונקוס, מצידם, עברו מכשול לא פשוט בבפאלו עם בעיטת נס של ג'ייסון אילאם. ג'יי קאטלר שוב הראה שיש לו וואחד חואבוס, עם דרייב אדיר שהוביל לשער הניצחון, וטראוויס הנרי הוכיח שאפשר לסמוך עליו עם 139 יארד על הקרקע. כל דבר מעבר לניצחון של דנבר ייתפס כהפתעה.

התחזית שלנו: הפתעה לא תהיה. ניצחון לדנבר.


אריזונה (1:0) - סיאטל (0:1)

הסיהוקס לא שכנעו במיוחד בניצחון על טמפה ביי, הקרדינלס ממש לא הראו איזושהי התקדמות בכמעט ניצחון על סן פרנסיסקו. יכול להיות שמאט ליינארט צריך עוד איזה ליטושון או שניים, כי לפחות על פי הפתיחה לא נראה היה שהוא ממש חד. סיאטל, עם מאט האסלבק ושון אלכסנדר, שואפת לאליפות בית נוספת, אבל תצטרך לגלות פוטבול מעט יותר טוב מזה ששיחקה במחזור הקודם כדי לצאת עם הניצחון מהמדבר.

התחזית שלנו: ניצחון לאריזונה


דטרויט (0:1) - מינסוטה (0:1)

זה יהיה משחק מאוד מעניין, כי הליונס לא היו כבר שנים במאזן 0:2, והוייקינגס ניצחו אותם 10 פעמים ברציפות. מאזנה של מינסוטה בפורד פילד הוא 0:5, ולאנשי עיר המכוניות תהיה הזדמנות לקבל טעימה ראשונה מאדריאן פיטרסון, שרץ, רץ, רץ וממשיך לרוץ מיום ראשון עד עכשיו. הויקינגים ינסו לעצור את החוליה האווירית המשובחת של האריות, שכוללת את רוי וויליאמס, קלווין ג'ונסון והתופס שבלט יותר מכולם בשבוע שעבר, שון מקדונלד.

התחזית שלנו: הרצף לא יישבר. ניצחון למינסוטה


שיקגו (1:0) - קנזס סיטי (1:0)

שתי הקבוצות הפסידו בשבוע שעבר, אבל אם ההפסד של שיקגו לסן דייגו מקובל ומובן, זה של הצ'יפס ליוסטון היה בזיוני, בעיקר בדרך שבה נרשם. לקנזס סיטי אין קוורטרבק, אין תופסים (ועכשיו אדי קניסון גם פצוע) ואין מאמן. לברס יש את רקס גרוסמן, אבל מול הצ'יפס זה אמור להספיק.

התחזית שלנו: ניצחון לשיקגו.


מיאמי (1:0) - דאלאס (0:1)

הדולפינס הפסידו בקרב הגנתי צמוד לוושינגטון, הקאובויס ניצחו בשוט אאוט את הג'איינטס. זו גם התנגשות הסגנונות שנראה בפרו פלייר סטדיום, כשמיאמי תביא את ההגנה שלה בניסיון לעצור את טוני רומו וטרל אואנס. וייד פיליפס ינסה להנהיג את הבוקרים למאזן 0:2 ראשון שלהם מזה עשור.

התחזית שלנו: ניצחון למיאמי.


בולטימור (1:0) - ניו יורק ג'טס (1:0)

פרשת המצלמות פחות או יותר מאחורי הג'טס, ועכשיו יש להם בעיה אחרת להתמודד איתה: הפציעה בקרסול של צ'אד פנינגטון. פני לא יפתח במשחק בבולטימור, ובמקומו יעלה קלן קלמנס. מול קלמנס והסילונים תעמוד קבוצה אחרת, שסובלת מבעיה דומה: סטיב מקנייר לא צפוי לפתוח לאחר שנפצע בסינסינטי, קייל בולר יתפוס את מקומו. המצב לא מעודד מבחינת שתי ההתקפות האוויריות, ובניו יורק מקווים שתומאס ג'ונס ימצא נתיבי ריצה מול ההגנה הקשוחה של הרייבנס, בבולטימור מפנטזים על משחק טוב של וויליס מקגאהי.

אמוציות, אמוציות

ניו אינגלנד (0:1) - סן דייגו (0:1) - ליל ראשון, 1:15

אחרי הניצחון של הפטריוטס בסן דייגו בחצי גמר ה-AFC, לדניאן טומלינסון והצ'ארג'רס פיתחו דם רע נגד ביל בליצ'יק ושחקניו. הם קראו להם שחצנים והוסיפו אש למדורה של הקבוצה הכי שנואה היום בארה"ב. אם לא די בכך, באה פרשת הוידאו שהפלילה את בליצ'יק, והוסיפה לאווירת ה"ניכנס בהם" של הצ'ארג'רס. "הם הראו אז שאין להם כבוד ליריבה", אמר טומלינסון השבוע.

מבחינת ניו אינגלנד, הפטריוטס כבר רגילים מתחילת המילניום להיות הקבוצה של "כל העולם נגדנו", וצפו לשטיפה של בליצ'יק לשחקניו בעניין הזה ולחימום האווירה. טום בריידי ורנדי מוס שיתפו היטב פעולה במדולנדס, ויהיה מרתק לראות אותם מול ההגנה המצוינת של הצ'ארג'רים.

התחזית שלנו: נו, בסוף זה מגיע למאמן מול מאמן, ועם או בלי מצלמות, מדובר בנורב טרנר נגד בליצ'יק. ניצחון לפטריוטס.


פילדלפיה - וושינגטון (מאנדיי נייט)

שתי קבוצות שעברו חוויות דומות, רק הפוכות. הרדסקינס ניצחו את מיאמי בשער שדה, האיגלס ניגפו בפני גרין ביי בשל אותו מצב. דונובן מקנאב ובריאן ווסטברוק אוהבים את הרדסקינס, מולם הם באים בדרך כלל לידי ביטוי. אלא שפילדלפיה תצטרך להסתדר בלי מגן הפינה שלה, ליטו שפארד. הסקינס שואפים לפתיחה מוצלחת של העונה גם בחוץ, אבל מאזן של 9 הפסדים ב--11 מפגשים מול הנשרים לא ממש יהיה בעזרם בלינקולן פייננשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully