וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרור נוסח ניו יורק

15.9.2007 / 12:06

היאנקיז חיכו כדי לעקוץ, ועם שש ריצות באינינג השמיני ביצעו מהפך ענק וניצחו 7:8 בבוסטון. הקאבס כבר ביתרון 1.5 על מילווקי

בוסטון - ניו יורק יאנקיז 8:7

מסתבר שאפילו כשדייסקי מאטסוזקה נחלץ מצרות, כשאנדי פטיט לא פוגע וכשהידקי אוקג'ימה עולה לגבעה במצב 2:7 לרד סוקס באינינג השמיני, זה לא מספיק. ניו יורק היכתה את אוקג'ימה ארבע פעמים ולאחר מכן הוסיפה שתי ריצות על ג'ונתן פפלבון, בדרך לניצחון עצום, אולי הגדול והחשוב ביותר שלה העונה. זה לא רק הקרב על ראשות הבית שנפתח מחדש (4.5 משחקים לרד סוקס), זו גם הדרך, הצורה ובעיקר הדומיננטיות בסדרות האחרונות עם הגרביים.

אלכס רודריגז חבט לסינגל המנצח מידי פפלבון, ואמר מיד: "אתה מרגיש שגנבת את המשחק הזה. זה הניצחון הגדול ביותר שלנו העונה". ג'ייסון ג'יאמבי ורובינסון קאנו חבטו להומרים בתחילת המהפך, כשהם מקנים לבריאן ברוני ניצחון. מריאנו ריברה שמר, פפלבון נוצח.


קליבלנד - קנזס סיטי 4:5

הרחק מההמון הסואן של פנוויי פארק אבל בתוך ההמון הנלהב של ג'ייקובס פילד, זו רק שאלה של זמן עד שהאינדיאנס יבטיחו את אליפות המרכז. קליבלנד נחלצה מפיגור 4:1 באינינג השביעי, השוותה בשמיני והומר של קייסי בלייק בתשיעי הקנה לג'ו בורובסקי ניצחון. למרות ארבע ריצות החובה שהרשה, סי סי סבאתיה גמא שבעה אינינגים כשהוא מטגן 13 חובטים. דייויד ריסקי האקס-צ'יף נוצח, הומרים גם לויקטור מרטינז ולג'וני פראלטה.


מינסוטה - דטרויט 4:2

גם אם היאנקיז ממשיכים לנצח, הטייגרס מצידם לא מוכנים לוותר. שלוש חבטות ושלוש הכנסות רצים של טימו פרז סייעו לדטרויט להפוך פיגור לניצחון על מאט גארזה, כשנייט רוברטסון הוא הנהנה העיקרי עם שבעה וחמישה. שמירה מספר 35 העונה לטוד ג'ונס, הומר לג'סטין מורנו במינסוטה.


שיקגו וייט סוקס - לוס אנג'לס איינג'לס 3:5

האיינג'לס מנהלים מרוץ צמוד עם קליבלנד על הדירוג בפלייאוף, ואחרי ההפסד הזה שתי הקבוצות שוות (61:86). ארבע ריצות של הגרביים על ברטולו קולון באינינג השלישי עשו את ההבדל, 7.1 אינינגים לחוזה קונטרראס המשתפר בניצחון.


יתר המשחקים: סיאטל - טמפה ביי 1:2
טורונטו - בולטימור 6:2
אוקלנד - טקסס 9:11

הדודג'רס לוהטים

לוס אנג'לס דודג'רס - אריזונה 4:7

למרות הניצחון של סן דייגו, בלוס אנג'לס לא מרפים מהגז. נומאר גארסיהפארה, בעונת דעיכה, חבט ל-3 מ-4 עם דאבל והומר והיה הגורם הראשי לניצחון ה-16 העונה של בראד פני. טקאשי סאיטו זכה בשמירה ה-39 שלו, מארק ריינולדס חבט להומר באריזונה, שלא עזר לדאג דייויס.


סט. לואיס - שיקגו קאבס 5:3

מאז שירד מהדשא בריגלי פילד לצלילי הבוז של הקהל, קרלוס זמבראנו מגיש טוב ומרגיש טוב בחוץ. ביג זי גמא שמונה אינינגים, רק כדי לראות את חבריו מבטיחים לו את הניצחון בתשיעי, עם שלוש ריצות שהעלו מ-1:2 ל-1:5 וסגרו את סיפור המשחק וגם את הסיפור של סט. לואיס העונה. קליף פלויד חבט להומר באינינג השביעי ושבר שוויון 1:1, בובי האורי רשם שמירה לאחר הופעת אימה נוספת של ריאן דמפסטר (מה יהיה בפלייאוף עם הקלוזר הזה?). אלברט פוחולס, ג'ים אדמונדס וריאן לודוויק חבטו להומרים בקרדינלס, ולא מנעו הפסד מאדם ויינרייט.


ניו יורק מטס - פילדלפיה 3:2

באינינג העשירי חבט גרג דובס כדור הקרבה, כמובן על ארון היילמן הנורא, ונתן לפיליז ניצחון יקר ביותר ב"שיי". כמו היאנקיז לרד סוקס, גם הפיליז מעוררי אימה בתקופה האחרונה על המטס. צ'ייס אטלי חבט להומר בפילדלפיה, דייויד רייט לאחד בניו יורק. טום גורדון עם הניצחון וברט מאיירס עם השמירה.


מילווקי - סינסינטי 6:5

הפסד קשה לברוורס, שאחרי שכבר פתחו את השבוע ביתרון משחק על הקאבס, נקלעו לפיגור של 1.5. טום שירן פתח בסינסינטי, הלך 6.2 אינינגים וניצח את בן שיטס, שספג חמש ריצות בשלושה אינינגים של עבודה. הומר מספר 39 לאדם דאן במנצחים, ומספר 45 לפרינס פילדר מהברוורס, שהשווה שיא מועדון. גם מייק ריברה ממילווקי רשם הומר, ביל בריי סיפק שמירה ראשונה שלו העונה.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 4:5

בשיניים הצליחו הפאדרס לנצח את זה, כשהשוו באינינג התשיעי עם שתי ריצות וניצחו בעשירי בזכות הומר של חליל גרין. סן דייגו שמרה על פער 1.5 המשחקים מהמקום השני במרוץ הויילד קארד. טרבור הופמן זכה בניצחון, הומרים גם לקווין קוזמנוף וסקוט היירסטון מסן דייגו. הפסד לדן גיסי.


יתר המשחקים:

קולורדו - פלורידה 7:6
יוסטון - פיטסבורג 4:3
וושינגטון - אטלנטה 8:5

תמונת הפלייאוף

הסבר קצר על מספר קסם (magic number). מדובר במספר המשחקים הדרוש לקבוצה כדי להבטיח מקום בפלייאוף. מספר זה מצטמצם במקרה שהקבוצה ניצחה או שיריבותיה נוצחו במאבק על הכרטיס.

AL מזרח:

בוסטון 59:89 (מספר קסם 11)
יאנקיז 63:84 (4.5 משחקים מאחור)


מרכז:

קליבלנד 61:85 (מספר קסם 10)
דטרויט 67:81 (5.5 משחקים מאחור)


מערב:

איינג'לס 61:86 (מספר קסם - 9)
סיאטל 68:78 (7.5 משחקים מאחור)


NL מזרח:

ניו יורק מטס 63:83 (מספר קסם 11)
פילדלפיה 69:79 (5.5 משחקים מאחור)


מרכז:

שיקגו קאבס 71:76 (מספר קסם 15)
מילווקי 72:74 (1.5 משחקים מאחור)


מערב:

אריזונה 65:83 (מספר קסם 13)
סן דייגו 67:79 (3 משחקים מאחור)
דודג'רס 69:78 (4.5)


ויילד קארד AL:

1. ניו יורק יאנקיז
2. דטרויט (3.5 משחקים מאחור)
3. סיאטל (5.5 משחקים מאחור)


ויילד קארד NL:

1. סן דייגו
2. פילדלפיה, דודג'רס (1.5 משחקים מאחור)
4. קולורדו (3.5 משחקים מאחור)
5. אטלנטה (4.5 משחקים מאחור)
6. מילווקי (5 משחקים מאחור)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully