וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו גונזאלס בגמר טורניר בייג'ינג

15.9.2007 / 10:10

הצ'יליאני מראה סימנים של חזרה לכושר לקראת מפגש הדייויס מול ישראל בסוף השבוע, אחרי ניצחון על ליוביצ'יץ'. דאבנפורט בגמר בבאלי

בזמן שחבריו לנבחרת הדייויס של צ'ילה כבר התמקמו בארץ לקראת המפגש החשוב מול נבחרת ישראל על ההעפלה לבית העליון שיערך בסוף השבוע הקרוב, ממשיך המחבט הבכיר של הנבחרת, פרננדו גונזאלס, בדרכו בטורניר בייג'ינג (סך פרסים של 500 אלף דולר). גונזאלס, שסבל מכושר רע מאוד בתקופה האחרונה, מתחיל לאט לאט לחזור לעניינים במזרח הרחוק, ובנבחרת הצ'יליאנית לא יכעסו עליו אם הגעתו לישראל תתאחר במעט בגלל הצלחותיו בטורניר, שעשוי לחזיר אותו לכושרו הטוב מתחילת השנה.

הלילה (בין שישי לשבת) העפיל גונזאלס (מדורג שני בטורניר) לגמר אחרי שגבר על חברו הטוב ושותפו למשחקי הזוגות, איבן ליוביצ'יץ', 6:2, 3:6, 4:6. גונזו הצליח אפילו לנצח את הענק הקרואטי בקטגוריית האייסים (7 לעומת 6), וביכולתו הנוכחית כדאי לנבחרת שלנו פשוט לקוות שהמאמץ הרב שהשקיע השבוע יביא אותו תשוש לרמת השרון.

בגמר יפגוש גונזאלס את המדורג שלישי בטורניר, הספרדי טומי רוברדו, שגבר בחצי הגמר המקביל על הגרמני הוותיק ניקולס קיפר 6:7, 5:7.

דאבנפורט כבר בגמר בבאלי

לינדזי דאבנפורט רושמת את אחד הקאמבקים המזהירים של השנים האחרונות, והיום העפילה האמא הטרייה לגמר טורניר באלי באינדונזיה (סך פרסים של 225 אלף דולר) עם ניצחון קליל 1:6, 3:6 על האיטלקיה שרה אראני. האמריקאית בת ה-31, שחזרה מפרישה אחרי שילדה את בנה הבכור, נראית מוכנה לחזור לטופ העולמי למרות גילה והתקופה הממושכת בה נעדרה מהמגרשים.

בגמר תפגוש דאבנפורט את הסלובקית המצוינת דניאלה האנטוחובה (12 בעולם), שגברה על הרומניה המפתיעה סורנה כריסטאה 5:7, 1:6 בחצי הגמר השני.

* גמר גביע הפדרציה בין רוסיה לאיטליה יצא היום לדרך במוסקבה, ובמשחק הפתיחה העניקה אנה צ'קבטאדזה, המחבט מספר 2 של רוסיה, יתרון של 0:1 לנבחרתה עם ניצחון 4:6, 6:4, 4:6 על האיטלקייה הבכירה, פרנצ'סקה סקיאבונה. מאוחר יותר ירדה איטליה, אלופת השנה שעברה, לפיגור 2:0 אחרי שסבטלנה קוזנצובה הביסה 1:6, 2:6 את מארה סנטאנג'לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully