וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על זה לא יסלחו בממלכה

רועי פרידמן

15.9.2007 / 0:31

אלופת העולם בראגבי, אנגליה, חטפה מפלה מול דרום אפריקה - 36:0, והתקשורת כבר מתאבלת: "זה היה סבל מתמשך. ההשפלה הושלמה"

לזה לא התכוננו באנגליה. נכון שאלופת העולם לא נראית ממש טוב בחודשים האחרונים וסובלת מפציעות, נכון גם שהיא הגיעה למשחק המרכזי בבית א' מול דרום אפריקה כאנדרדוג, ועדיין, תבוסה כמו ה-36:0 (20:0) שחטפו האריות מהספרינגבוקס גרמה להשפלה גדולה בממלכה.

זה דווקא היה משחק שנפתח בקשיחות, אך ברגע שג'יי פי פיטרסן ניצל חור בהגנה האנגלית ופריצה שלו מצאה את חואן סמית לטריי הראשון בדקה השביעית, אנגליה נכנסה לצרות. למרות שהמשחק היה מאוזן מבחינת החזקת כדור, האנגלים לא הצליחו כמעט ליצור ולו מצב אחד, ואם זה לא הספיק להם, ג'ייסון רובינסון הוותיק, שהיה השחקן הבולט שלהם, נפצע באמצע המחצית השנייה, ולא ברור מצבו להמשך האליפות. אם כן ישחק או לא ישחק, כרגע זה נראה כמו רבע גמר וגמרנו עבור הנבחרת של בריאן אשטון.

הדרום אפריקאים ניצלו את רוב ההזדמנויות שהיו להם, מלבד ז'אק פורי, שמצא את עצמו כמעט לבד 5 מטר מקו השער האנגלי, ובמקום למסור לבריאן הבאנה שבא לעזרתו, הפיל את הכדור. פיטרסן, שפריצה שלו הובילה לטריי הראשון, הבקיע שני טרייז, ופרסי מונטגומרי לא פספס אפילו בעיטה אחת לשער.

אשטון בוודאי יספוג לא מעט חיצי ביקורת מהתקשורת האנגלית כשייצאו עיתוני שבת, ובינתיים הבריטים כבר מתאבלים: "ידיים למעלה, ידיים לצדדים, ההשפלה הושלמה. זה היה סבל ארוך ומתמשך אבל צפוי. הנבחרת במצב של גסיסה", כתב האתר sportinglife.com.

צוברי הנקודות:

דרום אפריקה:

טרייז: ג'ואן סמית, ג'יי פי פיטרסן 2

המרות : פרסי מונטגומרי 3

עונשין : מונטגומרי 4, פראנסואה סטיין.

אוסטרליה יוצאת לקרדיף

במשחק המרכזי בשבת תשחק וויילס נגד אוסטרליה, באצטדיון המילניום בקרדיף, במשחק שאמור להכריע את האלופה של בית ב'. אוסטרליה, המדורגת שנייה בעולם, אמורה לעבור את הוולשים ללא בעיות. המארחים, שהייתה להם עונה חלשה ושיהיו כנראה הנבחרת הפחות טובה בין אלו שתעלינה לרבע הגמר, ינסו לנצל את יתרון הביתיות, מול נבחרת עדיפה. שידור ישיר מהשעה 15:45 בערוץ אגו טוטאל (34 ב-HOT).

בבית ד' חייבת אירלנד ניצחון בהפרש גבוה על גאורגיה, לקראת שני המשחקים החשובים שלה בבית, נגד ארגנטינה וצרפת. בבית ג' יעלו האול בלאקס מניו זילנד למעין משחק אימון נגד פורטוגל. הפרש של פחות מ-70 נקודות יהיה סוג של הפתעה. צפו לתוצאה תלת ספרתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully