וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שיינמן סיים תשיעי באליפות העולם

14.9.2007 / 22:35

הג'ודוקא הישראלי הפתיע בברזיל את המדליסט האולימפי וניצח בשני קרבות נוספים. אליס שלזינגר הודחה בבית הניחומים

שישה ג'ודוקאים ישראלים משתתפים באליפות העולם שמתקיימת בריו דה ז'נרו שבברזיל, והיום (שישי) פתחו שלושה מהם את הופעותיהם. הג'ודוקאית אליס שליזנגר, שמתחרה במשקל עד 63 ק"ג, ניצחה בסיבוב הראשון יריבה משוויץ באיפון, תוך חצי דקה מתחילת הקרב. בסיבוב השני היא הפסידה ליריבה חזקה מקובה באיפון, אבל המשיכה לבית הניחומים בזכות העובדה שהקובנית המשיכה לנצח. בבית הניחומים היא הפסידה לקלאודיה הייל האוסטרית, מדליסטית הארד מאליפות אירופה, ולא הצליחה להתברג בין 9 הראשונות במשקל שלה.

אבישר שיינמן, שמתחרה במשקל עד 81 קילו, עלה אוטומטית לסיבוב השני, הפתיע בקרב הראשון וניצח את האוקריאני רומן גנטיוק, שזכה במדליית הכסף באולימפיאדת אתונה. בסיבוב השלישי ניצח שיינמן יריב מונגולי, ובסיבוב הרביעי הוא הפסיד ליריב מפולין. שיינמן נהנה מניצחון של הפולני בהמשך הדרך, ועבר לבית הניחומים, שם ניצח בקרב הראשון יריב הונגרי. בקרב הבא הוא הפסיד לאיטלקי וסיים במקום התשיעי באליפות. שיינמן היה למעשה רחוק בקרב אחד מקביעת הקריטריון הישראלי למשחקים האולימפיים.

ג'ודוקא ישראלי נוסף, ליס רוסטיק (עד 90 ק"ג), ניצח בסיבוב הראשון בנקודות יריב מטונגה. בסיבוב השני הוא הפסיד ליריב מונגולי, וסיים את חלקו בתחרות.

כזכור, מהנבחרת שנמצאת בברזיל נעדרים המדליסט האולימפי אריק זאבי ומדליסט הארד מאליפות אירופה גל יקותיאל, בגלל פציעות. מחר (שבת) יפתחו את הופעותיהם באליפות הג'ודוקאים האחרים במשלחת. יואל רזבוזוב, סגן אלוף אירופה לשעבר במשקל של עד 73 ק"ג, זכה להגרלה נוחה יחסית, אבל רק בסיבוב הראשון שבו יחכה לו יריב ירדני. טניה סימנטוב (עד 48 ק"ג) תתמודד נגד נלבט נורגזינה מקזחסטן, מדליסטית הארד ממשחקי אסיה האחרונים. לירז בן מלך (עד 57 ק"ג) תפגוש את דורסאדאף קרימובה מגאורגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully