וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגל הישראלי מציין את יום ההגינות

לי בוץ

14.9.2007 / 15:00

במחזור ליגת העל יציינו את האירוע של פיפ"א על ידי הצהרות משותפות של שחקני הקבוצות, ענידת סרטים לבנים וקריאה נגד אלימות וגזענות

יום ההגינות הבינלאומי של פיפ"א יצויין העונה במחזור הקרוב של ליגת העל על ידי ההתאחדות לכדורגל. השחקנים בליגת העל יעלו לטקס פתיחת המשחק כשהם לבושים חולצות לבנות ועליהן הכיתוב: "אומרים לא לאלימות ולגזענות". השופט יערוך את ההגרלה בעזרת מטבע מיוחד של פיפ"א שהונפק במיוחד ליום זה. הקפטנים של שתי הקבוצות ייצאו בהצהרה משותפת כנגד האלימות, לפני פתיחת המשחק. במהלך המשחק ישחקו כל השחקנים כשהם ענודים סרטים לבנים על זרועותיהם. גם שופטי המשחק ישחקו עם סרטים עליהם הכיתוב "לא לאלימות ולגזענות".

פיפ"א מקיימת את יום ההגינות הבינ"ל זו הפעם ה-11 בשבוע שבין ה-15-23 בספטמבר. שבוע זה נבחר על מנת לחבר בין פעילות זו למאורע חשוב לא פחות: יום השלום הבינ"ל של האו"ם שייערך ב-21 בספטמבר, ומהווה הזמנה לכל האומות ובני האדם לכבד את הפסקת כל פעולות האיבה והעוינות ברחבי העולם. "הגינות חיונית לספורט שלנו ולכל אחד הנוטל בו חלק", אמר אבי לוזון, "אנחנו חייבים להוקיר ולטפח ופתח את העקרונות של רוח הספורט ולפעול ללא לאות כדי לשמור על כך. אנו פונים לכל אוהדי הכדורגל בישראל לעזור לנו לציין את יום ההגינות ויום השלום הבינלאומי בהצלחה".

"ילדים זקוקים לערכים חזקים על מנת שיוכלו לגידול בהשראתם, וכדורגל, בהיותו ספורט קבוצתי, גורם להם להבין כמה חשובים המשמעת, כבוד הדדי, קבוצתיות וההגינות, שהיא ערך חשוב למשחק ולחיים בכלל", אמר נשיא פיפ"א ספ בלאטר, על היום המיוחד. "קמפיין ההגינות של פיפ"א מאגד בתוכו הרבה יותר מקידום ההגינות על המגרש במהלך תחרות. פיפ"א מחויבת לעודד את ההגינות בחברה בכלל החל מהילדים- שהם העתיד שלנו" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully