וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד לא מזלזלת באלמריה

12.9.2007 / 18:00

האלופה מקווה לא למעוד מול היריבה הצנועה, המגן הברזילאי פפה: "איננו יכולים להרשות לעצמנו להרפות אף לא לרגע". ולנסיה תארח את ויאדוליד

הליגה הספרדית השאירה מאחוריה את משחקי הנבחרת נגד איסלנד ולטביה, וחוזרת להתמקד בהתגוששויות הצמרת והתחתית. המחזור ה-3 ייפתח בשבת עם שלושה משחקים. האלופה ריאל מדריד תארח בברנבאו את אלמריה. ולנסיה תפגוש במסטאיה את ויאדוליד, ואת משחקי היום יחתום המפגש בין אתלטיק בילבאו לסראגוסה (23:00).

ריאל מדריד - אלמריה (21:00)

האלופה פתחה את העונה בסערה עם שני ניצחונות על אתלטיקו ו-ויאריאל. שחקניו של ברנד שוסטר לא אמורים להיתקל בקשיים רבים נגד נגד אלמריה הצנועה, אבל פפה מבהיר כי הבלאנקוס לא מזלזלים לרגע ביריבה. "אם לא נראה את הנחישות שהפגנו בניצחון על ויאראיל (0:5), אנו עלולים להפסיד במשחק. אנו משחקים בבית, ואיננו יכולים להרשות לעצמנו להרפות אף לא לרגע". ווסלי סניידר, שכיכב נגד ויאריאל סובל מפציעה והוא בספק למשחק, אך הולנדי אחר שכן עשוי לשחק הוא הרכש הטרי אריאן רובן.

ולנסיה - ויאדוליד (21:00, ספורט 5)

האורחים מגיעים למסטאיה עם סגל מלא, ועם רצון להשיג ניצחון חוץ שני העונה. סנטיאגו קאניזארס ינסה לשמור על שער המארחים נקי, ולקוות שחבריו לקבוצה, חואקים ורובן בארכה, ישאירו את שלוש הנקודות בבית. אם העטלפים יגלו שמץ מהפוטנציאל שלהם, סביר ששחקניה יוכלו לחגוג ניצחון ביתי ראשון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully