וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: נקודת משבר

15.9.2007 / 19:15

הפועל תל אביב סיימה ב-1:1 מול בני יהודה והיא עדיין ללא ניצחון באף מסגרת מקומית העונה. דוס סנטוס כבש ראשון, משה ביטון הישווה

בהפועל תל אביב יכולים להתחיל להתכונן לימים קשים. הקבוצה מציגה יכולת לא רעה מאז תחילת העונה, לעתים גם מרשימה, אבל היא עדיין ללא ניצחון. היום סיימה הפועל בתיקו 1:1 מול בני יהודה ובזמן שקרית שמונה קורעת את הליגה ובני סכנין נושמת אוויר פסגות, הקבוצה מוולפסון מריחה את התחתית.

הפועל תל אביב פתחה את המשחק בסערה כשמירב המשחק מתקיים בחצי המגרש של בני יהודה. השער של גבריאל דוס סנטוס בדקה ה-21 עשה צדק, אבל מאותו רגע, מלבד הזדמנות אחת של אבדי, הפועל תל אביב הורידה רגל מהגז. במקום להמשיך ולדרוס, הלבנים של גיא לוזון הלכו אחורה ובדקה ה-43 הם שילמו כשמשה ביטון כבש את השוויון.

בני יהודה, שנראתה עד אז חסרת ביטחון וכמעט אומללה, קיבלה דחיפה גדולה והעיזה יותר ולפחות מבחינת הפועל, בשלב הזה היא פשוט איבדה את ההזדמנות להשיג ניצחון ראשון. הזהובים השתלטו על המשחק מול הפועל ההמומה, סיכנו הרבה יותר את השער והיו קרובים לניצחון. בדקה ה-83 גם הגיע להם פנדל אחרי שבכדור קרן וינסנט אניימה שלח אגרוף מכוון לראשו סלבר הודז'יץ', כשהכדור כלל לא היה באזור.

אם לשפוט על פי היכולת בחצי השעה הראשונה, הפועל תל אביב שווה צמרת גבוהה. הבעיה היא שכידוע, כדורגל משחקים 90 דקות. אז על פי השעה האחרונה של המשחק, הפועל תל אביב בצרות. בני יהודה מצידה תמשיך להשתפר. מאבקי תחתית כמו בשנה שעברה לא יהיו שם.

מהלך המשחק

דקה 11: אסולין קיבל כדור בצד השמאלי של הרחבה, העביר כדור רוחב מצוין, אבל איינוגבה עצר נפלא את הבעיטה של ג'וניור.

דקה 21: גול! אבדי הרים כדור חופשי וגבריאל דוס סנטוס, שמצא את עצמו פנוי לחלוטין, נגח פנימה בקלות. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 24: אבדי קיבל כדור בפינה הימנית של הרחבה ובעט חזק למשקוף של הכתומים.

דקה 27: הזדמנות ראשונה לבני יהודה. משה ביטון בעט ממצב נוח, אבל אניימה הדף מצוין לקרן.

דקה 43: גול! דוארטה העביר כדור רוחב לתוך הרחבה, בונדר ובאדיר הביטו בעניין ומשה ביטון הגיע מאחור וכבש בבעיטה חדה. 1:1.

דקה 73: עוז ראלי קיבל כדור מימין ובלי לעצור בעט מהאויר אבל אניימה הדף.

דקה 83: אחרי כדור קרן של בני יהודה שהורחק, שלח וינסנט אניימה אגרוף מכוון לראשו של סלבר הודז'יץ'. מאיר לוי לא ראה ולכן לא הרחיק את אניימה ולא שרק לפנדל לזכות הזהובים.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סלבר הודז'יץ', זאב חיימוביץ', סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ' (אלי ביטון 74), יוסי רוזן (אלי אברבנל 58), אסי בלדוט (עוז ראלי 65), משה ביטון, ז'וזה דוארטה.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, רמי דואני, גבריאל דוס סנטוס, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, ואליד באדיר (ביבראס נאתכו 60), אבדי (עדי סבג 80), ברוך דגו, פאביו ג'וניור, ליאור אסולין (ראובן עובד 70).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully