וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה ניצחה את אשדוד 1:2

15.9.2007 / 18:25

העולה החדשה קרית שמונה, לא מתכוונת להיות בשר התותחים של ליגת העל, וממשיכה בפתיחת העונה המצוינת עם ניצחון 1:2 על אשדוד

העולה החדשה הפועל קרית שמונה, לא מתכוונת להפוך לבשר התותחים של ליגת העל. הערב (שבת) היא אמנם ספגה שער ראשון העונה, אבל זה לא הפריע לה לנצח בביתה את מ.ס אשדוד 1:2, ולהשיג את ניצחונה השני בליגת העל. קבוצתו של אלון חזן, שנשמה עד כה אוויר פסגות בצמרת הטבלה, חזרה מהצפון עם הפסד ראשון לעונת 2007/8.

שחקניו של רן בן שמעון פתחו את המשחק בסערה, ועלו כבר בדקה ה-7 ליתרון 0:1 משער של עמנואל אומנגואה. המקומיים המשיכו בלחץ כדי להכפיל את יתרונם, אבל אט אט אשדוד נכנסה למשחק והאטה את הקצב המקומי. על סף סיום המחצית הראשונה, חסאן חסארמה הכפיל את יתרון קרית שמונה וקבע 0:2 במחצית.

אחרי ההפסקה הכניס חזן את אלן מסודי כדי להמריץ את התקפת אשדוד, אך קרית שמונה נעזרה בקהל החם שלה והמשיכה לשלוט בקצב המשחק. בסופו של דבר אשדוד הצליחה לצמק בדקה ה-80 משער של גוסו גוסו, שקבע 1:2 לקרית שמונה, אך לא יותר מכך.

מאמן אשדוד, אלון חזן, היה כצפוי מאוכזב בסיום: "קרית שמונה רצתה בחצי הראשון יותר, היא לא עשתה דברים גדולים, אבל מספיקים כדי לנצח. הניצחון הגיע לקרית שמונה. אני אוהב שהקבוצה שלי נראית כמו קבוצת כדורגל ולא כבודדים, ואני לא חושב שנראינו היום כמו קבוצת כדורגל".

מהלך המשחק

דקה 7 - גול! פתיחה מצוינת לזכות המארחים כשגיא צרפתי מצא את עמנואל אמנגואה ברחבה האשדודית, והאחרון כבש לרישתו של סמי אג'יי, 0:1 לקרית-שמונה.

דקה 34- דוד רביבו בעט כדור חופשי, שחמק מעל למשקוף שערו של שביט אלימלך.

דקה 45 - גול! עם השריקה למחצית סלאח חסארמה גילגל פנימה מול אג'יי, והכפיל את היתרון המקומי כשקבע 0:2.

דקה 80 - גול! טיל של גוסו גוסו מ-25 מטרים נעצר רק ברשת של שביט אלימלך, ואשדוד מצמקת ל-2:1.

קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, עמיר נוסבאום, סלאח חסארמה, ג'ואל צ'רסוואה, גיא צרפתי (יוסי דורה, 71), עמנואל אמנגואה, עבאס סואן, ירו בלו (וויאם עמאשה, 74), פיטר אופרקוואי (יובל אבידור, 62).

מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, מיקי עטיה, אדיר טובול, מאור זוהר, רחמים צ'קול (אנדראס לואיס, 52), קובי דג'אני, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, עידן מליחי (אלן מסודי, 46), דוד רביבו (אנדראס איימר, 62), עידן שריקי, שי הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully