וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר-הרצליה: "נקווה שבית"ר תשחק את תפקיד אנגליה"

אורי שלו

13.9.2007 / 15:11

עדיין תחת הרושם של משחקי הנבחרת, שחקני האלופה מתכוננים לבונקר הרצלייני ומקווים לנצח באותה קלות שבה אנגליה הביסה את ישראל

אמנם מדובר רק במחזור השלישי בליגת העל, אבל בית"ר ירושלים ומכבי הרצליה ייפגשו בשבת לקרב קצוות. אחרי פגרת הנבחרת, שבמהלכה השאירו את חלום יורו 2008 מאחוריהם, שחקני האלופה יחזרו לזירה היחידה שנותרה להם, ליגת העל.

הבוקר (שישי) ערכה בית"ר אימון מסכם לקראת המשחק מחר, ולראשונה זה הרבה זמן עמד לרשות המאמן יצחק שום סגל מלא, ללא יוצאים מן הכלל.

דרק בואטנג החלים וחזר להתאמן, כריסטיאן אלבארז חזר ממסע נבחרת צ'ילה, וגם תומר בן יוסף יעמוד לראשונה העונה לרשות הקבוצה.

במהלך האימון ערך המאמן יצחק שום אסיפת קבוצה, ובה הראה לשחקנים קטעים ממשחקה של מכבי הרצליה בנתניה. לפי האימון מתכנן מאמן בית"ר להרכיב בחוד ההתקפה את החלוץ הברזילאי רומולו, אשר עושה סימני התאקלמות בבירה ונכנס לכושר, ואחרי השער והבישול במחזור הקודם נגד הפועל ת"א, מניותיו בקבוצה עלו בצורה משמעותית. לצד רומולו ישחק ברק יצחקי, בעוד טוטו תמוז יחכה להזדמנות שלו על הספסל.

גם בקישור צפוי שינוי אחד. שום ככל הנראה יוותר על גל אלברמן, יציב במקומו במרכז השדה את מילובן מירוסביץ'. גם אבירם ברוכיאן מועמד לפתוח בהרכב.

בשנה שעברה בית"ר הוציאה מהמפגשים עם הרצליה 4 נק' בלבד, וגם השנה מתכוננים בבירה לקרב קשה. שמעון גרשון יודע ש"מצפה לנו משחק מאד לא פשוט, למרות הביתיות. אנחנו מגיעים גם אחרי גביע הטוטו, במשחק שלא שיחקנו בו טוב והפסדנו.

"המשחק בשבת יהיה נגד קבוצה שתסתגר, וגם בשנה שעברה לא היה לנו פשוט לפצח הגנות מסוגרות, אבל חשוב לעבור את המשחק הזה כי אלה המשחקים החשובים כדי לצבור את הנקודות להמשך הדרך".

יואב זיו המשיך את אותה מגמה. "מכבי הרצליה יבואו לעשות לנו את החיים קשים וקל זה לא יהיה" אמר זיו, "גם בשנה שעברה כשניצחנו זה לא היה קל, והרצליה הקשו עלינו בכל המשחקים. נקווה שבמשחק הזה בית"ר תשחק את תפקיד אנגליה".

הרכב צפוי: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, דרק בואטנג, עידן טל, מילובן מירוסביץ', מיכאל זנדברג, ברק יצחקי, רומולו.

הרצליה: לא לתת לליגה לברוח

במכבי הרצליה מודעים למצבם הקשה בתחתית, וחניכיו של פרדי דוד יגיעו לטדי במטרה להוציא נקודות ולא לאפשר לליגה לברוח. הבלם הברזילאי מאוריסיו ג'ובניני יערוך את הופעת הבכורה בהרכב, והשחקן היחיד שייעדר מסגל הרצליה הוא רמי חליס החולה.

בעונה שעברה הרצליה ניצחה את בית"ר בהרצליה, כשאת שער הניצחון מבקיע מהרן ראדי. "במצבנו , אנחנו רוצים להוציא נקודות מכל משחק", אמר ראדי, "אני מקווה לשחזר את ההישגים מול בית"ר משנה שעברה. פרדי דוד מאמין בשיטה שלו, ולעולם לא נשחק הגנתי. גם בטדי נעלה עם שני חלוצים".

מפגש פיקנטי צפוי אם אבי ריקן ישולב במשחק. ריקן, קפטן קבוצת הנוער של בית"ר עד שנה שעברה, הושאל השנה להרצליה כדי לצבור דקות משחק. "אבי נחוש להוכיח כי מקומו בליגת העל, ויהיה לו מוזר לשחק נגד כל החברים, אבל זה הכדורגל", אמרו היום בסביבת השחקן.

הרכב משוער: פיטר מרליר; איתן עזריה, מטיאה מוריץ', מרסיו ג'ובאניני, אושרי אלפסי; דייהו דיוויס, מהרן ראדי, עומר בוקסנבאום, שלו מנשה; אלנתן סלמי, סעיד מקאסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully