וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיינו של רוני מאנה יבטל את התלונה

לי בוץ

14.9.2007 / 11:25

לאחר העימות בערב החג, הושג שלום בית במשפחתו של יו"ר מכבי ת"א, שאמר: "הויכוח יצא מפרופורציה, אנחנו משפחה מלוכדת"

אופיר מאנה, אחיינו של יושב ראש מכבי ת"א, רוני מאנה, יבטל את התלונה שהגיש כנגד דודו בערב החג, וזאת לאחר שהבוקר (שישי) נערכה סולחה בין השניים בעזרתם של בני משפחה נוספים השוהים עם השניים בבית מלון באילת.

כזכור, בערב החג התפתח עימות בין אופיר לרוני, לו היו מספר גרסאות - האחת של האחיין שטוען כי מאנה הכה אותו בשל ויכוח על מקומות ישיבה, והשניה של יו"ר מכבי ת"א שסיפר כי אחיינו חיפש פרובוקציה תקשורתית.

לאחר אותו עימות, הגיש אופיר מאנה תלונה במשטרה כנגד רוני, שזומן לחקירה בסיומה שוחרר לאחר שמסר את גרסתו לאירועים. עוד אתמול סיפר מאנה לוואלה! ספורט: "מדובר בבן משפחה שחיפש פרובוקציה ולצערי הרב הצליח להשיג אותה. אם תשאלו אותי, הוא יבטל את התלונה עוד היום". אז אמנם מאנה טעה ביום המדויק, אך בסופו של דבר צדק - התלונה בוטלה ובמשפחת מאנה, השוהה בחופשת חג באילת, הושג שלום בית.

"היה ויכוח שיצא מכל פרופורציה", אמר מאנה היום, "הבחור הבין שעשה טעות, התנצל ועשינו שלום בית בתוך המשפחה. אנחנו משפחה מאוד מלוכדת ואני מאוד מצטער שכל הסיפור הזה יצא לתקשורת, זה לא היה צריך לצאת החוצה. יש ויכוחים בתוך משפחה וזה דברים שצריכים להישאר בתוך המשפחה".

גם לסולחה ישנן שתי גרסאות - "לא התנצלתי בפני רוני, אלא רוני בפני", סיפר אופיר מאנה לוואלה! ספורט. "הויכוח לא יצא מכל פרופורציה, קיבלתי בוקס וזה מה שהיה. ביטלתי את התלונה בגלל רוח החגים ויום כיפור שמתקרב, לטובת המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully