וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סט. לואיס הרימה ידיים

14.9.2007 / 11:57

הפסד שביעי ברציפות לאלופה, ועם ניצחון הקאבס גדל הפער מהפסגה לחמישה משחקים. הדודג'רס מפילים את סן דייגו, ניצחון לפילדלפיה

שמח ב-NL בקרב על הויילד קארד, בואו נתחיל.

סינסינטי - סט. לואיס 4:5

הסוויפ של הרדס משאיר את הציפורים האדומות עם מאזן עגום של 7:0 במשחקי החוץ האחרונים שלהם, וכשהיתרון של שיקגו קאבס עומד על 5 משחקים, הויילד קארד בלתי נגיש בעליל ולסט. לואיס נותרו עוד 18 משחקים בלבד, עושה רושם שהמילה "יוצאת" תוצמד לתואר "האלופה" בקרוב מאוד. ג'ון ווטו חבט לדאבל בן שתי ריצות, דייויד רוס חבט אחריו להומר בן שתי ריצות, ובאינינג חמישי בן ארבע ריצות קטלה סינסינטי את קיפ וולס וסט. לואיס. שבעה וחמישה בהופעה מעולה לארון הראנג, שמירה מספר 30 לדייויד וות'רס.


יוסטון - שיקגו קאבס 6:2

הקאביז חזרו להוליך את הבית ההפכפך, כשאלפונסו סוריאנו, קליף פלויד, אראמיס רמירז ודאריל וורד נותנים גב עם הומרים לסטיב טראקסל, שהגיש חמישה אינינגים וזכה בניצחון. הומרים לקרלוס לי ולמארק לורטה מיוסטון, הפסד לוודי וויליאמס.


פילדלפיה - קולורדו 4:12

ניצחון חשוב מאין כמוהו לפיליז, שעדיין נמצאים במרוץ הויילד קארד בעקבות הדעיכה של סן דייגו. למרות יתרון 0:3 של הרוקיז באינינג הראשון, רשמו הפיליז ארבע ריצות באותו אינינג, והמשיכו לניצחון גדול בסיוע הומר של צ'ייס אטלי והופעה טובה מהבולפן של ג'ף גרי. ג'ף פרנסיס עם ההפסד, גארט אטקינס עם הומר לקולורדו.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 3:6

הללויה, קרנבל גם במערב. הדודג'רס, שאיבדו לאחרונה הרבה אחיזה בבית, חזרו למאבק, וכעת הם מרוחקים, כמו פילדלפיה, רק משחק אחד מהפאדרס. שישה ושלושה לדייויד וולס מול הקבוצה שזרקה אותו במהלך השנה, הפסד לגרג מדוקס ושמירה 38 לטקאשי סאיטו. מייק קמרון ומורגן אנסברג עם הומרים לפאדרס.

טורונטו עשתה סוף לרצף

טורונטו - ניו יורק יאנקיז 1:2

ערב הסדרה בפנוויי פארק עם הרד סוקס, נעצר רצף שבעת הנצחונות של היאנקיז. פרנק תומאס חבט באינינג התשיעי לסינגל על כריס בריטון, ושבר שוויון 1:1 לאחר דואל אדיר בין איי ג'יי בארנט (שמונה ושמונה) לאיאן קנדי, הפרוספקט המצוין של ניו יורק (שבעה ושבעה). הומר לג'וני דיימון מניו יורק, שהתרחקה בחצי משחק ל-5.5 מהרד סוקס.


סיאטל - טמפה ביי 7:8

המארינרס שמרו על סיכוי קלוש לפלייאוף בעקבות הפסד היאנקיז, ויקוו בסוף השבוע לסוויפ של הרד סוקס כדי לצמק את הפער. כל זה קרה בזכות עוד פישול מחריד של הבולפן של טמפה ביי, כשסיאטל חוזרת מפיגור 7:1 בעזרת שתי ריצות באינינג השביעי וחמש בשמיני. ריאן רולנד סמית' עם הניצחון, ג'יי ג'יי פאץ עם השמירה ודן ווילר עם ההפסד.


בולטימור - לוס אנג'לס איינג'לס 0:3

למרות שבעה ושמונה נכנע ג'ון לאקי לג'ון לסטר, שהצליח ב-5.2 אינינגים להשבית את המחבטים החמים של המלאכים. ג'יימי ווקר עם השמירה.


אוקלנד ניצחה את טקסס 5:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully