וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש לפטריוטס: בחירת דראפט וקנס לבליצ'יק

14.9.2007 / 11:32

הקומישינר פסק כי הקבוצה תיתן בחירת סיבוב ראשון, המאמן ספג עונש של 500 אלף דולר. שחקן הקבוצה בעבר ג'ו אנדרוזי חלה בסרטן

קומישינר ה-NFL, רוג'ר גודל, העניש את קבוצת ניו אינגלנד פטריוטס בנטילת בחירה אחת בסיבוב הראשון בדראפט 2008 ובקנס בסכום של 250 אלף דולר, וקנס את מאמנה ביל בליצ'יק בסכום של 500 אלף דולר.

הקבוצה מחוייבת לתת את אחת מהבחירות הראשונות שלה במידה שתגיע לפלייאוף ואת בחירת הסיבוב השני או השלישי במידה שלא. למרות הכל, יש לזכור שלניו אינגלנד תהיינה עדיין בחירות בסיבוב הראשון בדראפט הקרוב, גם אם תעפיל לפלייאוף.

בליצ'יק עצמו התנצל לפני פסק הדין, אבל לא ממש הודה כי ידע על השימוש במצלמת וידאו ובגניבת סימנים: "אני לוקח את האחריות ורוצה להתנצל בפני בעלי הקבוצה ואוהדיה. אני גם רוצה להודות להם על תמיכתם בימים האחרונים. כפי שהקומישינר כבר ציין, לשימוש במצלמה לא הייתה השפעה על תוצאת המשחק בשבוע שעבר. מעולם לא ניצלנו צילומי וידאו כדי להשיג יתרון בדרכים לא כשרות".

גודל, בינתיים, ביקר את קווין אוורט, הטייט אנד של בפאלו בילס שנפצע בצווארו ביום ראשון. בינתיים מגיעות בשורות רפואיות עצובות מכיוון אחר: ג'ו אנדרוזי, הגארד של הפטריוטס שהיה שותף לשלוש האליפויות של הקבוצה, חלה בסרטן בבלוטות הלימפה. השחקן בן ה-32 הגיע לבוסטון למכון דנה פארבר לריפוי מהמחלה, והיה מאוד עייף כשאמר: "אני עייף ומנסה לצלוח יום אחרי יום. הסרטן הזה אלים, ולכן אני מקבל טיפולים כימותראפיים לא קלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully