וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: נבחרת צ'ילה כבר כאן

13.9.2007 / 22:17

ניקולס מאסו, המחבט מספר 2 של הצ'יליאנים, נחת בארץ. פרננדו גונזאלס יגיע אחרי שיסיים את השתתפותו בטורניר בייג'ינג

שבוע לפני מפגש הדיוויס של ישראל עם צ'ילה, שיקבע מי תעלה לבית העליון העולמי של המפעל, נחתו כאן היום (חמישי) הנציגים הראשונים של נבחרת צ'ילה. מדובר בניקולאס מאסו (71 בעולם), המחבט מספר 2 של צ'ילה, חורחה אגילאר, מספר 5 שלא צפוי לשחק, הקפטן האנס גילדמייסטר וצוות האימון של הנבחרת הדרום-אמריקאית.

פרננדו גונזאלס, המחבט הבכיר של הצ'יליאנים (7 בעולם), כמו גם השחקן מספר 3, פול קאפדוויל (106), נמצאים בבייג'ינג ומשחקים שם באותו טורניר שבו נטל חלק גם דודי סלע. שני הצ'ילאנים שיחקו האחד מול השני וגונזאלס הוא זה שניצח, אך קאפדוויל עדיין משחק שם בזוגות בשלב רבע הגמר. הגעתם של השניים לישראל תלויה בהיישגיהם בטורניר ולכל המאוחר הם יגיעו לכאן ביום שני או שלישי בשבוע הבא. אדריאן גארסיה, הצ'יליאני הרביעי בנבחרת, כבר הודח והוא צפוי להגיע בשבת לישראל.

הצ'ילאנים הגיעו למלון דניאל בהרצליה לקראת ערב, ולמרות המסע הארוך שעברו, ירדו למגרשי הטניס של המלון וקיימו שם אימון ראשון.

מחר בבוקר אמורים מאסו ואגילאר לקיים אימון ברמת השרון. במקביל תקיים גם נבחרת ישראל אימון ברמת השרון. דודי סלע שהודח בביג'יינג יגיע לארץ ביום ראשון ויצטרף לאימונים. אמיר וינטרוב חזר לארץ בערב ראש השנה, והבוקר כבר התאמן עם הנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully