וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודן יחמיץ את כל העונה

13.9.2007 / 21:45

הסנטר, הבחירה מספר 1 של פורטלנד בדראפט, עבר ניתוח בבירכו ולא ישחק כלל בעונת 2007/8. מכה קשה לטריילבלייזרס

גרג אודן, הבחירה מספר 1 של פורטלנד טריילבלייזרס בדראפט האחרון, צפוי להחמיץ את כל העונה הקרובה אחרי ניתוח שעבר היום (חמישי) בבירכו.

"גרג עבר היום ניתוח ארתרוסקופיה", סיפר רופא הבלייזרס, ד"ר דון רוברטס, "יש לו פגיעה בסחוס של הברך, אבל יש כמה היבטים אופטימיים. קודם כל, הוא צעיר. בנוסף, האזור הפגוע לא היה גדול".

הסנטר בן ה-19 צפוי לנוע בעזרת קביים בחודשיים הקרובים והצוות הרפואי של הקבוצה הוסיף כי זמן ההחלמה ינוע בין חצי שנה לשנה. לאודן חסר המזל זו אמורה להיות תקופת היעדרות שניה בזמן הקצר מאז הגיע לפורטלנד, לאחר שבקיץ עבר ניתוח להסרת שקדים. כמובן שכעת מדובר בפציעה קשה בהרבה.

"במהלך החופשה שלי מוקדם יותר הקיץ קמתי מהספה והרגשתי כאב חד בברך", סיפר השחקן, "זה קרה לפני חודש, אבל לא אמרתי לאף אחד כי לא רציתי שיחשבו שאני מתלונן או מתרץ משהו. גם לא עשיתי שום דבר מיוחד כשהרגשתי את הכאב, אז חשבתי שלא יכול להיות שזה משהו רציני". הסנטר הוסיף שכעבור שבועיים ניגש להיבדק ואז כבר אובחנה הפגיעה.

הגעתו של אודן לבלייזרס בדראפט האחרון הכניסה את פורטלנד לטירוף, והנער שזכה עוד בימיו בתיכון להשוואות לביל ראסל היה אמור לסחוב את הקבוצה על גבו במשך עשור לפחות, שהיה אמור להיות על פי התחזיות עמוס בטבעות אליפות. אשתקד, בעונתו הראשונה והיחידה במכללות במדי אוהיו סטייט, רשם אודן ממוצעים של 15.7 נקודות ו-9.6 ריבאונדים למשחק, והוביל את הבאקאייז לגמר טורניר המכללות, בו קלע 25 נקודות ואסף 12 ריבאונדים בהפסד לפלורידה. הוא פתח את העונה באיחור של חודש עקב פציעה בשורש כף ידו הימנית, פציעה שהפריעה לו להציג את יכולתו המקסימלית, ועדיין לא מנעה ממנו להיבחר במקום הראשון בדראפט.

כבר למעלה משנה שהציפייה מאודן היא "להראות לכולם מה הוא יודע ברגע שהוא יהיה בריא לחלוטין", והיום התברר שניאלץ להתאזר בסבלנות עוד שנה שלמה כדי לראות האם הוא יוכל לממש את הציפיות העצומות ממנו. הבלייזרס, שחיכו בכליון עיניים לתחילתו של עידן אודן בקבוצה, ימתינו ככל הנראה עונה נוספת במרתפי הליגה לפני שהענק הפצוע שלהם יגיע להושיע אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully