וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: רזבוזוב יפגוש ירדני באליפות העולם

13.9.2007 / 17:59

הג'ודוקא הישראלי זכה להגרלה נוחה יחסית בסיבוב הראשון בברזיל, אבל עשוי לפגוש את אלוף העולם בשני. הגרלות קשות לנשים

אליפות העולם בג'ודו יצאה היום (חמישי) לדרך בריו דה ז'ניירו, כאשר הנציגים הישראלים יחלו את השתתפותם ביום שישי. הגרלת הקרבות שלהם לעומת זאת, התקיימה כבר אתמול. כזכור, מהנבחרת שנמצאת בברזיל נעדרים המדליסט האולימפי אריק זאבי ומדליסט הארד מאליפות אירופה גל יקותיאל, בגלל פציעות.

יואל רזבוזוב, סגן אלוף אירופה לשעבר במשקל של עד 73 ק"ג, זכה להגרלה נוחה יחסית, אבל רק בסיבוב הראשון שבו יחכה לו יריב ירדני. בסיבוב השני כבר מצפה לו משוכה קשה יותר, ואם הוא יגיע לשם הוא ככל הנראה יתמודד מול המנצח בקרב בין אקוש בראון ההונגרי, אלוף העולם ואלוף אירופה בשנת 2005. בראון אגב, היה זה שניצח את רזבוזוב בגמר אליפות אירופה ברוטרדאם.

אבישר שיינמן, שמתחרה בקטגורית משקל של עד 81 ק"ג, עלה אוטומטית לסיבוב השני והוא יתמודד שם מול רומן גנטיוק מאוקראינה. יריבו של שיינמן הוא מדליסט הארד מאליפות העולם האחרונה, שהתקיימה בקהיר. כמו כן, הוא גם מדליסט הכסף האולימפי מהמשחקים האולימפיים באתונה.

הנציג הישראלי השלישי בגברים, ליס רוסטיק (עד 90 ק"ג), יתמודד בסיבוב הראשון מול יריב מטונגה שבאוקיאנוס השקט. במידה וינצח, הוא יפגוש יריב ממונגוליה.

גם 3 הנשים שייצגו את ישראל באליפות, לא זכו להגרלות נוחות במיוחד. טניה סימנטוב (עד 48 ק"ג) תתמודד נגד נלבט נורגזינה מקזחסטן, מדליסטית הארד ממשחקי אסיה האחרונים. לירז בן מלך (עד 57 ק"ג) תפגוש את דורסאדאף קרימובה מגאורגיה. אליס שלזינגר (עד 63 ק"ג) תתמודד מול ג'וליאן רוברה השוויצרית. במידה ותנצח היא תתמודד בסיבוב השני מול מדליסטית הארד מאתונה 2004, דריוליס גונזאלס הקובנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully