וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן יוסטון מתקרב לנטס

13.9.2007 / 15:04

שחקן הניקס לשעבר נמצא על סף קאמבק ליריבה מעבר לנהר. דווין האריס חתם על הארכת חוזה בדאלאס, מלווין איליי יחתום בהורנטס

הניו ג'רזי נטס יצרפו את אלן יוסטון, זאת במידה ויצליח להתמודד עם מחנה האימונים של הקבוצה. על פי דיווחים, אנשי הנטס ביקרו, כמו גם אנשים משבע קבוצות אחרות, באימון כושר שערך הכדורסלן הוותיק במועדון כושר במנהטן.

"עצם העובדה שהוא מעוניין לחזור לשחק מאוד מרשימה", אמר מאמן הנטס, לורנס פרנק, "זה לא עניין כלכלי, הוא פשוט מעוניין לסגור איזה משהו שהוא מרגיש שנותר פתוח. הוא עשה אימון טוב מאוד".

* דווין האריס, הרכז המוכשר של דאלאס, חתם על הארכת חוזה לחמש שנים במאבריקס. האריס (24), שיחל העונה את שנתו הרביעית בקבוצה, קנה לעצמו בעונה שעברה מקום קבוע בחמישייה של אייברי ג'ונסון, שהחליט לתת לו את המפתחות לקבוצה לשנים הבאות. "דווין, יחד עם ג'וש הווארד, יוביל את המועדון הזה אל העתיד", אמר נשיא הקבוצה דוני נלסון. "החתמתו של דווין לטווח ארוך היתה גבוה בסדר העדיפויות שלנו לקראת העונה, והתחושה בהחלט היתה הדדית".

* מלווין איליי יחתום בניו אורלינס בימים הקרובים. מנג'ר ההורנטס, ג'ף באוור, אמר כי ברצונו לצרף סנטר שיהווה עתודה לטייסון צ'אנדלר והילטון ארמסטרונג. ואיליי יהיה, ככל הנראה, השחקן האחרון שיחזק את הקבוצה. ההורנטס יפתחו את העונה ב-31 באוקטובר מול הקינגס.

"אנחנו כבר מחכים למשחק מול מכבי"

הניו יורק ניקס מתכוננים להגעתם של שחקני מכבי תל אביב למשחק הראשון אי פעם של קבוצה בינלאומית במדיסון סקוור גארדן. המשחק, שאורגן למטרת תרומות לארגון "מגדל אור", ייערך ב-11 באוקטובר. "המשחק יספק לנו את ההזדמנות המיוחדת לשחק מול יריבה טובה למטרה נעלה", סיפר איזייה תומאס, נשיא ומאמן הניקס "למכבי יש עבר עשיר של כדורסל מצויין ואנחנו כבר מחכים למפגש".

12 אלף כרטיסים כבר נמכרו למשחק, שיהיה רק חלק משבוע חגיגי שמארגנים הארגונים היהודיים בניו יורק. "שבוע סלים וחלומות" ייקרא ההפנינג הגדול, שיוקדש בחלקו גם למאמן העבר האגדי והיהודי של הניקס, רד הולצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully