וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן: "אואן תמיד יהיה שחקן חשוב לנו"

13.9.2007 / 12:55

מקלארן מרוצה מהניצחון 0:3 על רוסיה. סקולארי תקף שחקן סרבי ואמר: "לא נגעתי בו". גם בצפון אירלנד מרביצים ודומנק דווקא רגוע

למרות פתיחה רעה של קמפיין המוקדמות, אנגליה גברה על רוסיה 0:3, השלימה כיבוש של שישה שערים בתוך ארבעה ימים, ופתאום היא שוב נמצאת על המסלול המהיר לשוויץ ואוסטריה בקיץ הבא. סטיב מקלארן הוא המנצח האירופי הגדול השבוע, כשההחלטה להזמין את אמיל הסקי ולהכליל בהרכב את מייקל אואן, נראות כניצחון הגדול ביותר. מספר שעריו של אואן עלה ל-40 בזכות הצמד מול רוסיה. חלוץ וויגאן נתן תצוגה גדולה שוב וסיפק למקלארן את כאב הראש מהסוג שמאמנים מאוד אוהבים.

"הזכרתי לפני שבועות שאסור לבקר את מייקל אואן מכיוון שהוא תמיד יהיה חשוב. הוא כבש בארבעת המשחקים האחרונים. הוא כשיר, חד וזה לא רק השערים שהרשימו אותי במשחק. אמיל היה מחוץ להרכב בשלוש השנים האחרונות וכולם תהו אם יוכל לשחק בשבילנו שוב, אבל הוא הגיע והוכיח לכולם מה הוא יוכל לעשות".

הנבחרת האנגלית עומדת לפני שני משחקים חשובים. אם אנגליה תנצח בבית את אסטוניה ותשיג לפחות תיקו במוסקבה מול הרוסים בחודש הבא, יצטרכו מקלארן וחניכיו רק נקודה במשחקם האחרון, בבית מול הקרואטים הבלתי מנוצחים, אי שם בחודש נובמבר. "שש נקודות משני המשחקים זה בדיוק מה שנצטרך. לא איכפת לי איפה נשיג אותן, ומבחינתי שננצח גם פעמיים 0:1 מגעיל.

סקולארי מחלק אגרופים

פורטוגל ניצבת עדיין במקום השלישי של בית 1, גם לאחר התיקו במשחק מול סרביה. סימאו סאברוסה העלה את הפורטוגלים ליתרון בבעיטה חופשית מדהימה ומרקו פנטליץ' השווה לקראת הסיום. אך הסיפור הגדול מן המשחק הוא עימות בין מאמן פורטוגל, לואיס פליפה סקולארי, לשחקן הגנה סרבי, איביצ'ה דראגוטינוביץ'.

הברזילאי עומד בפני קנס, השעייה או אפילו גרוע יותר לאחר שנראה חובט בשחקן סביליה. "אני הגנתי על קווארסמה", אמר המאמן, "דראגוטינוביץ' הופיע מולי אבל לא נגעתי בו".

דומנק לא מתרגש

סיפור בית 2 אמש, היה ההפסד של צרפת לסקוטים החביבים. מאמן צרפת, ריימונד דומנק לא מוכן לבקר את שחקניו על ההפסד. "אני חושב ששיחקנו הרבה יותר טוב ממשחק החוץ בסקוטלנד, עם יותר מצבים, יותר שליטה, יותר כדורים, הרמות. בשליש השלישי של המשחק שיחקנו טוב. במשחק, עשינו בדיוק מה שצריך. הפסדנו את ההצלחה הקטנה שמכניסה את הכדור למקום הנכון". צרפת ממוקמת כרגע במקום השלישי של הבית, ואילו סקוטלנד התייצבה במקום הראשון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מכות גם בצפון אירלנד

שניים מכוכבי הנבחרת הצפון אירית, קית' גילספי וג'ורג' מקרת'ני החליפו מהלומות על המטוס מאיסלנד ללונדון. העימות החל לאחר חילופי מילים קשות בין השניים, שהביאו מיד לשליפת האגרופים. צוות המטוס דיווח מיד על המקרה למאמן, נייג'ל וורת'ינגטון, עוד לפני שהמטוס יצא מאיסלנד. "קרה מקרה בין חברי הנבחרת הבוגרת של צפון אירלנד. הנשיא והמנכ"ל מודעים לו", נמסר בתגובתה הרשמית של ההתאחדות.

תקוותיה של צפון אירלנד לעלות ליורו 2008 כמעט וירדו לטמיון לאחר השער העצמי של אותו גילספי שנתן למארחת מריקיאוויק את הניצחון 1:2 במשחק. אולי הטעות במשחק היא הבסיס לקרב במטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully