וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה נראה כמו אריזונה, זה מרגיש כמו אריזונה

13.9.2007 / 12:24

הדיאמונדבקס ניצחו בסן פרנסיסקו 4:9, הפאדרס הפסידו לדודג'רס 6:1 והפער גדל. פילדלפיה חותמת ויתור, הקאבס שוב השיגו את מילווקי

סן פרנסיסקו - אריזונה 9:4

ברנדון ווב קצר את הניצחון ה-16 שלו העונה, ולמרות שלא שיכנע (שבעה אינינגים, ארבע ריצות חובה), התקפת הנחשים עבדה עבורו. מארק ריינולדס וכריס סניידר חבטו להומרים, ועם ההפסד של סן דייגו, הפער בפסגת המערב גדל ל-3.5 משחקים. ג'ונתן סאנצ'ז עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 1:6

למה צ'אד בילינגסלי לא פתח מתחילת העונה, רק גריידי ליטל יודע. המגיש הסולידי זרק מהבולפן ביום שני, מה שלא הפריע לו לעלות הלילה כפותח במקום דרק לואו, לזרוק שישה אינינגים טובים ולזכות בניצחון. הדודג'רס מרוחקים רק 2.5 משחקים מהפאדרס בקרב על הויילד קארד, יחד עם פילדלפיה וקולורדו. ג'ף קנט וג'יימס לוני עם הומרים ללוס אנג'לס, ג'סטין ג'רמאנו עם ההפסד.


פילדלפיה - קולורדו 12:0

הרוקיז, הפיליז והדודג'רס לא נמצאות בטווח רחוק מדי מהפאדרס, אבל כמו שזה נראה, פילדלפיה ממש בטראומה ממרוץ הפלייאוף. מאט הולידיי חבט לטריפל פליי באינינג הראשון, אבל במצב של 0:0 בשלישי ירה פצצה בת שלוש ריצות, ומשם המשיכו הרוקיז להעמיס. קורי סאליבן עם הומר משלו, מארק רדמן עלה מהבולפן, הגיש חמישה אינינגים חלקים וזכה בניצחון. שלושה אינינגים לקייל קנדריק בהפסד.


יוסטון - שיקגו קאבס 3:2

ריץ' היל הגיש שבעה וטיגן שבעה, ריאן דמפסטר שמר (כמעט פישל, אבל שמר) וקליף פלויד חבט להומר ולטריפל, כשהקאביז עברו בקושי את האסטרוס והשוו שוב את המאזן למילווקי. הומר למארק לורטה ביוסטון, הפסד למאט אלברס.


ניו יורק מטס - אטלנטה 3:4

ארון היילמן שוב הצליח לחרב יתרון למטס, ואין שום ספק - הבולפן כרגע הוא בעיה קשה לבחורים של ווילי רנדולף, שיזכו באליפות הבית אבל באוקטובר עלולים להתקל בקשיים. למרבה המזל של יושבי "שיי", הצליח שון גרין לחבוט לסינגל מנצח באינינג השמיני, והקנה לגיירמו מוטה (שהיה למעשה זה שאיבד את היתרון) את ה-W. מרלון אנדרסון חבט להומר, בילי וגנר שמר בהצלחה ואת ההפסד נחל מני אקוסטה.


פיטסבורג - מילווקי 4:7

בסנאריו דומה לזה של המטס, הפייראטס איבדו יתרון בן שתי ריצות באינינג השמיני, אבל בתחתית האינינג חזרו להוביל, ובגדול. רוני פאולינו חבט לסינגל שהחזיר את היתרון לשודדים, פיטסבורג הוסיפה שתי ריצות, בדרך לניצחון של ג'ון גראבו ושמירה של מאט קאפס. דמיאן מילר עם הומר למילווקי, הפסד לדרק טרנבאו.


סינסינטי - סט. לואיס 1:5

הקרדינלס הפסידו שישה משחקים ברציפות, ולמרות שמילווקי והקאבס מזגזגים, נראה שהציפורים האדומות פשוט מתעקשות למסור את התואר. ברנדון פיליפס ואדווין אנקרנסיון חבטו להומרים, ברונסון ארויו ניצח ואנתוני רייס האומלל רשם הפסד מספר 14 העונה. הפער בין סט. לואיס לפסגה - ארבעה משחקים.


במשחק נוסף: פלורידה - וושינגטון 4:5

מוסינה חזר, גם אורטיז

טורונטו - ניו יורק יאנקיז 4:1

אחרי תקופת צינון קצרה בבולפן שב מייק מוסינה להגיש ביאנקיז כפותח ועשה את העבודה. מוס הגיש 5.2 אינינגים, ניו יורק קצרה ניצחון שביעי ברציפות ושמרה על פער בן ארבעה משחקים מדטרויט. מריאנו ריברה שמר בפעם ה-26 העונה, דסטין מקגאוון עם ההפסד.


בוסטון - טמפה ביי 4:5

הרד סוקס יכלו בקלות לחטוף סוויפ בסדרה הזו, אלמלא הבולפן המזעזע של הדוויל רייז. אם לווילי רנדולף מהמטס יש בעיית מחליפים, הרי שהפותחים של בוסטון הם סימן שאלה גדול עבור טרי פרנקונה. דייויד אורטיז חבט להומר שני במשחק באינינג התשיעי, בן שתי ריצות, והגרביים, שעמלו קשה כדי למחוק פיגור 4:0 באינינג הראשון, יצאו מנצחים 4:5. אורטיז היה אחראי לכל חמש הריצות של בוסטון, כשבי ג'יי אפטון חובט על ג'ון לסטר להומר בן שתי ריצות בדרך ליתרון שכאמור לא הספיק. ג'ונתן פפלבון זכה בניצחון.


בולטימור - לוס אנג'לס איינג'לס 18:6

הבשורה הטובה לאיינג'לס היא שמול האוריולס הנוראיים הם נחלצו מפיגור 5:0 באינינג הראשון. הרעה היא שקלווים אסקובר, למרות הניצחון ה-17 שלו, לא נראה כתמול שלשום. אסקובר סגר לבסוף 5.1 אינינגים, אבל שש ריצות החובה גרמו ל-ERA שלו להאמיר ל-3.25. למרבה המזל היו שם גארט אנדרסון, עם הומר וחמישה ריביז, ולאדימיר גררו, עם שתי חבטות וארבעה ריביז, וברנדון ווד עם הומר משלו כדי להפוך את התוצאה. טייק רדמן וניק מרקאקיס לא מנעו הפסד מדניאל קבררה.


דטרויט - טקסס 1:5

הנה לכם עוד מועמד, גם אם קלוש משהו, לסיי יאנג. ג'סטין ורלאנדר הגיש שבעה וניטרל שבעה, כשהוא משיג את הניצחון ה-17 העונה (ERA גבוה מדי של 3.47). גארי שפילד ומגליו אורדונייז חבטו להומרים בטייגרס, אדיסון וולקז רשם את ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 4:7

חאווייר ואסקז הגיש 6.1 אינינגים עם תשעה חשמולים, ג'ים תומה חבט להומר ה-499 שלו בקריירה מול קבוצתו לשעבר, והאינדיאנס נוצחו בפעם הרביעית בסך הכל ב-19 משחקיהם האחרונים. ג'ייק ווסטברוק רשם את ההפסד.


במשחקים נוספים:

סיאטל - אוקלנד 5:6
קנזס סיטי - מינסוטה 3:6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully