וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל כבשה את אמריקה

13.9.2007 / 11:32

מול יותר מ-60 אלף צופים באצטדיון בבוסטון, ניצחה ברזיל 1:3 את מקסיקו במשחק ידידות. דונגה ואלאנו הורחקו. קולומביה-פרגוואי 0:1

בעזרת שני שערים בעשר הדקות האחרונות של המשחק, הצליחה ברזיל לנצח במשחק הידידות מול מקסיקו, עליה גברה בפעם הראשונה מזה שלוש שנים. מקסיקו עלתה על לוח התוצאות ראשונה, כששתי דקות לפני השריקה למחצית, כבש קרלוס קאצ'ו את שערו הראשון עבור נבחרתו אי פעם. התוצאה לא החזיקה זמן רב, משום שקלבר היה מעוניין בשער בכורה גם הוא וכך קרה בדקה ה-44.

במהלך המחצית השנייה הצליח גיירמו אוצ'ווה, שוער מקסיקו, להדוף את נסיונות ברזיל, עד הדקה ה-79, אז קאקה קבע מקרוב 1:2 עבור הברזילאים. אגב, שחקנה של מילאן סיפר אמש על הסיבה שהביאה לכישלון במונדיאל האחרון. "הפלופ נגרם בגלל ההכנות הלקויות שלנו לטורניר. אני זוכר שבמהלך אימונים שלנו היו 30 אלף אנשים ביציעים, דבר שהקשה עלינו להתרכז ולהתכונן כראוי".

דקותיים לאחר השער, הורחק המחליף אלאנו והסלסאו נותרו בעשרה שחקנים, דבר שלא מנע ממחליף אחר, אפונסו אלבס, לחתום את התוצאה, ארבע דקות לסיום. רגע לפני השריקה, הורחק מאמן ברזיל דונגה בשל תלונות חוזרות ונשנות על החלטות השופט.

ברזיל נהנתה במשחק ממספר שיא של אוהדים באצטדיון ג'ילט. 67,584 בני אדם, רובם בצהוב וירוק. "אנחנו רגילים לשחק באצטדיוני ארה"ב שמלאים במקסיקנים", אמר בסיום מאמן מקסיקו, הוגו סאנצ'ז, "כשבאנו עם האוטובוס, חשבנו שאנחנו בברזיל".

יריבת ברזיל בשלב מוקדמות המונדיאל שיחל באוקטובר, קולומביה, גברה על פרגוואי, 0:1. וואסון העלה את הקולומביאנים ליתרון בדקה ה-38, וזה נשמר עד לסיום.

משחקים נוספים:
פרו-בוליביה 0:2
הונדורס-אקוואדור 1:2
ונצואלה-פנמה 1:1
קנדה-קוסטה ריקה 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully