וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחל שנה וברכותיה? אוורט עשוי לשוב ללכת

12.9.2007 / 18:33

התאוששות מדהימה של הטייט אנד של בפאלו הביאה לכך שהזיז את גפיו, ועכשיו יש מקום לאופטימיות. רופאו: "ייתכן שיש לנו פה נס קטן"

חדשות מצוינות עבור קווין אוורט, הטייט אנד של בפאלו בילס שנפצע קשה בצווארו ביום ראשון. אוורט הגיב הלילה (בין שלישי לרביעי) לפקודות מילוליות, הצליח להזיז את ידיו ולא פחות חשוב מכך - את רגליו. דוקטור אנדרו קפוצ'ינו, שניתח אותו ולא היה אופטימי מדי ביום שלישי, נשמע נפעם בעצמו. "ייתכן שאנחנו חוזים כאן בנס קטן", אמר הרופא.

דוקטור בארת' גרין, יו"ר המחלקה לניתוחים נוירולוגיים של אוניברסיטת מיאמי, הסביר: העובדה שזמן קצר אחרי פציעה כל כך קטסטרופלית הוא מצליח להניע את גפיו בצורה כל כך חדה מעידה, על סמך נסיוננו, שהוא יוכל לשוב ללכת. מדובר במשהו ספקטקולרי שלא ניתן היה לחזות תחילה". והאם יוכל לשוב לחיים נורמליים? "זה בהחלט אפשרי", סיכם גרין.

אוורט עבר ניתוח בן ארבע שעות בצווארו, לאחר התנגשות של קסדה לקסדה במשחק ההפסד 15:14 לדנבר ברונקוס. לאחר שהובהל לבית החולים ונותח, אמר קפוצ'ינו כי "הסיכויים שישוב ללכת מאוד קלושים". אמו של השחקן, פטרישיה דוגאס, אמרה: "אני מודה לקהל ולשחקנים של בפאלו על התמיכה". גם בכנסיה התבקשו להתפלל לשלומו של השחקן.

* טמפה ביי חתכה את דייויד בוסטון, התופס שניסה לעשות בשורותיה קאמבק ונעצר לפני שלושה שבועות בשל נהיגה בגילופין. בוסטון בן ה-29 הכחיש שעשה משהו שלא כחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully