וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה יערוך אימון אחד בלבד לפני בני יהודה

לי בוץ

12.9.2007 / 15:39

שוער הפועל ת"א שהה השבוע עם נבחרת ניגריה ובגלל החג יספיק לערוך רק את האימון המסכם. ההרכב צפוי להיות זהה לזה שפתח מול בית"ר

הפועל תל אביב ערכה הבוקר (רביעי) את האימון האחרון לשנת תשס"ז, כשהאימון הראשון בשנה החדשה יהיה גם האימון המסכם לקראת משחק הליגה מול בני יהודה בשבת הקרובה. מחר יזכו חניכיו של גיא לוזון ליום חופשי מאימונים, וכתוצאה מכך השוער וינסנט אניימה, שאמור לחזור ארצה רק הערב לאחר שהות של מספר ימים עם נבחרתו בניגריה, יספיק להתאמן פעם אחת בלבד עם הקבוצה לפני המשחק מול קבוצתו לשעבר.

בדומה לאניימה, שחקן נוסף שלא התאמן כל השבוע בוולפסון הוא ביברס נאתכו, ששוהה במולדובה מיום ראשון, שם שיחק אתמול עם הנבחרת הצעירה של ישראל מול הנבחרת המקומית. נאתכו יתאמן אף הוא לראשונה השבוע עם הקבוצה ביום שישי, אך הוא לא מתוכנן לפתוח בהרכב הראשון מול הקבוצה של ניצן שירזי. לעומתו, דני בונדר, ששב שלשום לאימוני הקבוצה לאחר שסיים לרצות עונש ריתוק בצבא, צפוי לקבל את חולצת ההרכב, שצפוי להיות זהה לזה שהפסיד לבית"ר ירושלים במחזור הליגה האחרון לפני פגרת הנבחרת.

נציגים של א.י.ק סולנה, יריבת הפועל תל אביב בשלב הבא בגביע אופ"א, הגיעו אמש לישראל וביקרו באצטדיון בלומפילד, בו ייערך המשחק הראשון בין הקבוצות ביום חמישי הבא. השבדים התרשמו לטובה מהאצטדיון והעריכו כי קרוב ל-200 אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה בישראל. כמו כן, הנציגים של סולנה סגרו מלון לקבוצתם בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully