וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב, מילווקי

12.9.2007 / 12:56

הבית החם נותר ב-NL מרכז, שם ניצלו הברוורס הפסד של הקאביז ופתחו פער של משחק. פיבי מתקרב לתואר הסיי יאנג של החטיבה

פיטסבורג - מילווקי 6:1

יובאני גאייארדו, אולי המגיש האמין ביותר של הברוורס מאז האולסטאר, טיגן שבעה חובטים בשישה אינינגים של עבודה, מילווקי ניצלה את הפסד הקאבס ועלתה ליתרון בן משחק במרכז. הומר מספר 44 לפרינס פילדר, אחד ממועמדי ה-MVP של ה-NL, ומספר 21 לקורי הארט. בריאן בולינגטון עם ההפסד.


לוס אנג'לס דודג'רס - סן דייגו 9:4

אם הדודג'רס יפסידו בסדרה הזו, את הפלייאוף הם יראו על בטוח מהבית. שבעה וחמישה העניקו לג'ייק פיבי ניצחון מספר 17 העונה, ועם ERA של 2.44 קשה לראות אותו פוסח על הסיי יאנג. בריאן ג'יילס, ג'ף בלום, חליל גרין וקווין קוזמנוף חבטו להומרים בפאדרס, ג'יימס לוני וצ'ין לאנג הו עם הומרים לדודג'רס.


יוסטון - שיקגו קאבס 4:5

ההפסד הפריד את הקאביז ממילווקי, כשמי שאחראי לו הוא לוק סקוט, עם טריפל באינינג ה-11 על ריאן דמפסטר. שני אינינגים טובים העניקו לבראד לידג' את הניצחון, ומי יודע, עם ERA של 2.82 אולי הוא החל את הדרך לקאמבק. את זה נדע בעונה הבאה. הומר למארק דה רוסה משיקגו.


סינסינטי - סט. לואיס 2:7

עוד הפסד לא טוב לקרדינלס, שכבר רחוקים ארבעה משחקים ממוליכי הבית, הברוורס. אינינג שלישי קטסטרופלי של מארק מאלדר הגרוטאה העניק שש ריצות לרדס וסגר את סיפור המשחק. שני הומרים לאדם דאן, שבעה ושישה ומשחק מצוין למאט בלייל, המנצח. דייויד אקשטיין וריאן לודוויק עם הומרים לקרדינלס.


ניו יורק מטס - אטלנטה 13:5

זה לא הפסד ששינה הרבה למטס, כי פילדלפיה נוצחה גם היא, מה שמקטין את מספר הקסם של ניו יורק ל-13 משחקים (משהו שצפוי להימחות בתוך שבוע). מה שכן צריך לקוות שהוא חד פעמי מצד אוהדי הקבוצה, היא היכולת הגרועה של אורלנדו הרננדז, שספג שמונה ריצות בשלושה אינינגים. פיטר מוילאן זכה בניצחון, יונל אסקובר ומארק טשיירה עם הומרים לברייבס, מויסס אלו ופול לו דוקה עשו זאת במטס.


סן פרנסיסקו - אריזונה 1:2

הדיאמונדבקס לא הצליחו לגלח ממספר הקסם שנותר להם לפלייאוף. דן אורטמאייר, שהפך לקלאץ' נחמד בזמן האחרון, חבט לטריפל על בוב "אין לו מושג בלשלות!!!11", וויקמן ונכנס הביתה בחבטת הקרבה באינינג השמיני. טיילר ווקר עם הניצחון, בריאן ווילסון עם השמירה ו-וויקמן עם ההפסד. הומר לכריס יאנג מאריזונה.


פילדלפיה - קולורדו 8:2

הפיליז עושים הכל כדי לא להגיע לפלייאוף, ובעוד כשבוע הם יפסיקו לעשות הכל, כי הם באמת לא יהיו שם. מאט הולידיי חבט לשני הומרים, אבי המהפכה טרוי טולוביצקי הוסיף אחד וטוד הלטון ירה גם הוא מעבר לגדר בקולורדו. פרנקלין מוראלס עם הניצחון, אדם איטון עם ההפסד. הומר מספר 27 לג'ימי רולינס.


במשחק נוסף: פלורידה - וושינגטון 8:13

האיינג'לס פותחים שמפניות

בולטימור - לוס אנג'לס איינג'לס 10:5

מכל הקבוצות בליגה, למלאכים יש את מספר הקסם הנמוך ביותר, 10, עם ההתפרקות של סיאטל (שהפסידה באוקלנד). ולאדימיר גררו חבט לשני הומרים וארבעה ריביז, שון פיגינס סיים עם שלוש חבטות ושלוש הכנסות רצים והשניים התעללו בויקטור סנטוס והאוריולס. בנסיבות הללו השיג ג'ו סונדרס ניצחון, למרות עוד משחק בינוני. הומר לקווין מילאר מבולטימור.


דטרויט - טקסס 13:6
דטרויט - טקסס 1:4

חלוקת הנצחונות בדאבל הדר משרתת את היאנקיז, שבעקבות נצחונם על טורונטו פתחו שוב פער בן ארבעה משחקים במרוץ לויילד קארד. חגיגת הומרים בטקסס במשחק הראשון: מרלון בירד עם שניים, פרדי גוזמן, האנק בליילוק, דייויד מרפי, ג'רוד סלטלאמאקיה ורמון ואסקז עם אחד כל אחד. שישה ושישה לויסנטה פאדייה בניצחון, צ'אד דרבין עם ההפסד, הומר למייק הסמן בדטרויט.

במשחק השני הוצא ברנדון מקארתי כבר אחרי שני שליש אינינג, לאחר שהרשה שלוש ריצות לטייגרס. חמישה אינינגים לג'ייר ג'יירג'נס בניצחון, שמירה לטוד ג'ונס.


בוסטון - טמפה ביי 10:16

אחרי הדואל של יום שני קיבלנו משחק הפוך לחלוטין הפעם, כשטים וייקפילד, שדווקא טורף את הדוויל רייז לארוחת בוקר, נכנס לפיגור 8:1. אבל אז התעוררו מחבטי הרד סוקס על אנדי זוננשטיין והבולפן המכוער של הדוויל רייז, ועם 13 ריצות בין האינינג הרביעי לשישי סגרו עניין. בריאן קורי זכה בניצחון, ג'ון סוויצר עם ההפסד. ג'ייקוב אלסבורי, דסטין פדוריה, דייויד אורטיז וג'יי די דרו עם הומרים לרד סוקס, קרלוס פניה וברנדן האריס עם הומרים בטמפה ביי.


שיקגו וייט סוקס - קליבלנד 8:3

האינדיאנס, כמו האיינג'לס והרד סוקס, כבר מתכוננים מעשית לפלייאוף. 6.1 אינינגים לפול בירד והומר לריאן גארקו העניקו לשבט הלוהט ניצחון 15 ב-18 משחקיו האחרונים. לאנס ברודוויי (איזה שם של אמרגן, יא אללה) עם ההפסד. שני הומרים לחואן אוריבה משיקגו על בירד.


טורונטו - ניו יורק יאנקיז 9:2

פיל יוז הגיש היטב שישה אינינגים לאחר מספר הופעות בינוניות, ג'ייסון ג'יאמבי חבט לגראנד סלאם וג'ו טורה יודע שאולי את ראשות הבית הוא לא יקח (תלוי בתוצאת הסדרה בפנוויי פארק בסוף השבוע), אבל פלייאוף יהיה לו גם השנה. "כשאתה עולה למאזן של 20 משחקים בטור החיובי, אתה זכאי לחשוב על אוקטובר", אמר מאמן היאנקיז. חורחה פוסאדה עם הומר לניו יורק, שון מרקום עם ההפסד.


במשחקים נוספים:

קנזס סיטי - מינסוטה 6:3
סיאטל - אוקלנד 7:4

המרוץ לפלייאוף

הסבר קצר על מספר קסם (magic number). מדובר במספר המשחקים הדרוש לקבוצה כדי להבטיח מקום בפלייאוף. מספר זה מצטמצם במקרה שהקבוצה ניצחה או שיריבותיה נוצחו במאבק על הכרטיס.


AL מזרח:

בוסטון 58:88 (מספר קסם 13)
יאנקיז 62:82 (5 משחקים מאחור)


מרכז:

קליבלנד 60:85 (מספר קסם 11)
דטרויט 67:79 (6.5 משחקים מאחור)


מערב:

איינג'לס 56:81 (מספר קסם - 10)
סיאטל 68:75 (9.5 משחקים מאחור)


NL מזרח:

ניו יורק מטס 62:82 (מספר קסם 13)
פילדלפיה 68:76 (6 משחקים מאחור)


מרכז:

מילווקי ברוורס 70:74 (מספר קסם 18)
שיקגו קאבס 71:73 (1 משחקים מאחור)
סט. לואיס 73:69 (4 משחקים מאחור)


מערב:

אריזונה 64:82 (מספר קסם 16)
סן דייגו 65:78 (2.5 משחקים מאחור)


ויילד קארד AL:

1. ניו יורק יאנקיז
2. דטרויט (4 משחקים מאחור)
3. סיאטל (6.5 משחקים מאחור)


ויילד קארד NL:

1. סן דייגו
2. פילדלפיה (2.5 משחקים מאחור)
3. קולורדו, לוס אנג'לס דודג'רס (3.5 משחקים מאחור)
5. אטלנטה (5 משחקים מאחור)
6. שיקגו קאבס (5.5 משחקים מאחור)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully