וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנה התעמת עם אחיינו באילת ונחקר

לי בוץ

11.9.2007 / 23:44

יו"ר מכבי ת"א היה מעורב בתקרית לא נעימה בארוחת החג במלון: "מדובר בבן משפחה שרצה לייצר פרובוקציה ולצערי הרב הצליח"

רוני מאנה ממשיך לספק כותרות. יושב ראש מכבי תל אביב, ששוהה באילת במלון "רויאל ביץ'" היוקרתי, היה מעורב בתקרית לא נעימה עם אחיינו בערב החג, לה מספר גרסאות. על פי גרסת האחיין, במהלך ארוחת החג, בה נכחו מאות מאורחי המלון, החל מאנה להתעמת עימו פיסית, עימות אשר הסתיים עם אגרוף בפניו של האחיין, וכל זאת על רקע ויכוח לגבי סידור מקומות ישיבה.

הגרסה השנייה, זו של רוני מאנה, מדברת על ויכוח משפחתי עתיק יומין בין יו"ר מכבי ת"א לאחיינו אשר מנסה לייצר פרובוקציות. "היה איזה ויכוח שבכלל לא הייתי מעורב בו, משהו משפחתי", סיפר מאנה לוואלה! ספורט. "זה לא היה בחדר האוכל כפי שכולם מספרים, אלא מחוץ לחדר האוכל של המלון, וכל העסק לקח 40 שניות. אותו בחור מהמשפחה שלי, שרצה לייצר פרובוקציה, קיבל אותה לצערי הרב".

בשל העימות הגיש אחיינו של מאנה תלונה במשטרה, ויו"ר הצהובים נחקר במשטרת אילת. "הוא הגיש תלונה ואם תשאלו אותי הוא גם יבטל אותה עוד היום", סיפר מאנה. "הגעתי למשטרה, נשאלתי מספר שאלות וחזרתי. סיפרתי את גירסתי והיו שלושה עדים שתמכו בה, זה הכל. לא נעצרתי ולא שום דבר, הכל בסדר. 90 אחוז מכל הדברים שכותבים אינם נכונים, הכל שטויות".

"אני מאוד מצטער שזה קרה", המשיך יו"ר מכבי, "מפני שכתבו את כל השקרים הללו ונפחו את זה מעבר לכל פרופורציה. זה יכול לקרות לכל בנאדם, זה קורה במשפחות הכי טובות. מצטער שזה הגיע לכותרות, אבל כנראה שזה המחיר שאני משלם בגלל הפרסום במכבי. זה מחיר כבד, אבל אני אשרוד, הכל כבר מאחורי".

אורחים במלון נוטים לגבות את גרסתו של מאנה, כשמספרים שהאחיין ניסה להתגרות בו לאורך כל הערב. "סך הכל מדובר באירוע די מביך", אמר היום (חמישי) אחד האורחים, "דברים כאלה צריך לסגור בתוך המשפחה, ולא לנצל קהל של אנשים על מנת לסגור חשובונות אישיים".

במכבי די הצטערו לשמוע על האירוע ובכיר בקבוצה אמר אתמול: "נחצו כל גבולות הבושה במועדון. חבל שאלה הדברים איתם אנחנו מתעסקים בערב החג". עוד הוסיף אותו בכיר: "לוני ומאנה חייבים לסגור את הסיפור ביניהם לכאן או לכאן. אי אפשר להמשיך להתנהל בצורה הזו".

מרטינוביץ' המריא לטיפולים בסרביה

מכבי תל אביב ערכה הבוקר (רביעי) אימון אחרון לפני היציאה לחופשת החג הקצרה, שתסתיים עם אימון בוקר ביום שישי. הקבוצה ניצלה את דחיית משחק הליגה מול הפועל כפר סבא ליום שני וערכה משחק אימון פנימי מקוצר בו ניצח ההרכב הראשון את ההרכב השני 0:3.

עם זאת, אווירת החג בקרית שלום אינה מושלמת וזאת בעקבות מכת הפצועים שפקדה את הקבוצה. מילאן מרטינוביץ', שלא מצליח להתגבר על פציעתו הטורדנית, ימריא הלילה לסרביה, שם יעבור טיפולים במשך שבוע ימים. הבלם השני של הקבוצה, אבי יחיאל, עדיין שוהה בבולוניה שם החל בטיפולים כחלק מתהליך השיקום לברך שנותחה לפני כחודש וחצי. אל השניים מצטרפים מושיקו מישאלוב והמגן קובי מוסא, שמחלימים מפציעות ארוכות אף הם.

שמות נוספים שמטרידים את המאמן החדש, ניר לוין, הם רודי חדד, דן רומן, שרן ייני ויניב עזרן, שבספק למשחק מול כפ"ס. ייני, שנפצע אתמול באימון והתקשה לדרוך על הרגל, נפצע בקרסול בפעם השנייה תוך חודש, רומן סובל אף הוא מקרסול פגוע והוא צפוי לעבור צילום בבית החולים, עזרן פצוע בברכו וחדד סובל מחולשה.

בתוך כך, רוני מאנה ורואה החשבון של לוני הרציקוביץ', חיים אסייג, שוחחו בטלפון לאחר שאתמול היו אמורים השניים להפגש ולא עשו זאת. בשיחה הבהיר מאנה לאסייג כי הוא לא מוכן להשלים את עסקת הרכישה כפי שאמורה היתה להתבצע - 50 מיליון שקלים תמורת 75 אחוזים, וכי לאחר בדיקת נאותות שווי הקבוצה עומד על כ-40 מיליון שקלים בלבד. בסביבתו של הרציקוביץ' הבהירו כי הבעלים לא צפוי להסכים להוזיל את מחיר הקבוצה ולכן במהלך החג צפויים חברי ההנהלה לשוחח ואף להפגש במטרה להגיע לפשרה.

אוהדי מכבי תל אביב בשיתוף פעולה עם אבי נמני אירגנו הסעה למשחק הבית של הקבוצה מול הפועל כפר סבא ביום שני. ההסעה תצא מאיזור הדרום ותעבור בשדרות, בדרכה לאיצטדיון בלומפילד. פרטים לגבי ההסעה ניתן למצוא באתר "המכבי".

עדכון ראשון: 12.9 11:59
עדכון אחרון: 13.9 19:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully