וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנצ'לוטי אין כבר כוח

12.9.2007 / 11:41

היחסים בין מאמן מילאן לצוות הרפואי של המועדון מתוחים על רקע פציעת רונאלדו. קאקה מרוויח את המשכורת הגבוהה ביותר בסרייה A

חלוצה של מילאן, רונאלדו, נמצא בדרכו חזרה לאיטליה אחרי טיפולים שעבר לברזיל, אבל בינתיים מסתמנת מתיחות בין מאמן הקבוצה, קרלו אנצ'לוטי, לבין הצוות הרפואי על רקע פציעתו של החלוץ הברזילאי.

"מה שלום רוני? תשאלו את פרופסור מירסמאן ואת הצוות הרופאי", אמר אנצ'לוטי לכתבים, "לי אמרו שהוא יהיה כאן ביום שני ה-10 בספטמבר, אחרי זה אמרו לי שהוא יגיע יומיים מאוחר יותר. אני עדיין מחכה".

הצוות הרפואי של מילאן הודה שהאבחנה לפציעתו של רונאלדו הייתה מוטעית, אבל גם הטיפול לו הוא זכה בברזיל כבר גרר מחלוקות. מגופו של רונאלדו נלקח דם שנשלח למעבדה ולאחר מכן הוזרק לרגלו הפגועה כדי לזרז את תהליך ההחלמה. מדובר בתהליך חוקי בינתיים, אך ברור שמעורבים בו חומרים שונים שמעורבבים בדם במעבדות ולאחרונה אף טענו גופים שונים שהברזילאי משתמש בחומרים אסורים.

ברזילאי אחר של הקבוצה, קאקה, הוא השחקן בעל המשכורת הגדולה ביותר בארץ המגף, כך פירסם ה'גאזטה דלו ספורט'. שחקן מילאן מרוויח 6 מיליון יורו בשנה ומקדים את קפטן רומא, פרנצ'סקו טוטי, שנהנה ממשכורת של 5.46 מיליון בשנה. אחריהם מגיעים ג'יאלנואיג'י בופון, זלאטן איברהימוביץ', פטריק ויירה ואדריאנו, שמרוויחים 5 מיליון. מילאן היא משלמת המשכורות הגבוהות ביותר לשחקניה - 120 מיליון יורו בשנה.

קליארי כוסעת על העיתונות הבריטית

ראשי קליארי הגיבו בזעם לנוכח פירסומים על כך שליברפול מנהלת משא ומתן עם שחקן הקבוצה, פסקוואלה פוג'ה. "ניוז אוף דה וורלד" פירסם שהקבוצה ממרסיסייד והקבוצה מסרדיניה כבר מצויות במשא ומתן מתקדם במסגרתו יעבור השחקן לאנפילד תמורת כ-12 מיליון ליש"ט בינואר הקרוב, אבל בקליארי דחו את הפרסום: "זו ספקולציה של צהובון אנגלי והיא עלולה להזיק לרוח הקבוצתית שלנו, שבנויה על צניעות והקרבה".

פוג'ה בן ה-24 פתח את העונה עם שלושה שערים בשני משחקי הליגה הראשונים וזומן לסגל ה'אזורי' למשחקים מול צרפת ואוקראינה במסגרת מוקדמות יורו 2008.

רניירי מכוון לרומא

יובנטוס תארח במחזור סוף השבוע הקרוב את אודינזה, אבל מאמן 'הגברת הזקנה', קלאודיו רניירי, כבר פוזל למחזור הרביעי, אז תצא יובה למשחק חוץ קשה מול רומא.

"יובנטוס היא קבוצה שרגילה לנצח ואנחנו נצא לאולימפיקו במטרה לחזור עם מלוא הנקודות", אמר המאמן, "אני מאמין, למעשה אני משוכנע שהקבוצה שלנו יכולה להגיע להישגים גדולים למרות שאנחנו עדיין לומדים. הדרך היחידה להשיג תוצאות טובות היא לשחק ללא פחד מאף אחד. אני טקטיקן שרוצה לנצח ויש לי קבוצה של אלופים שמוכנים לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully