וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה ניצחה את רוסיה 0:3

12.9.2007 / 22:00

בשבוע שעבר הייתה אנגליה בבור עמוק, אבל אחרי ה-0:3 על ישראל בא ניצחון זהה על רוסיה, בסיוע נדיב של אואן. קרואטיה-אנדורה 0:6

אחרי הטיולון הקליל נגד ישראל, חזרה אנגליה להיכל הכדורגל בוומבלי, והפעם התמודדה עם יריבה שהייתה צפויה להיות קצת יותר קשה על הנייר - רוסיה של חוס הידינק. אלא שהמציאות לא ממש מכירה בנייר, ובשריקה למחצית כבר הורה לוח התוצאות על 0:2 לאנגלים, בדרך לניצחון 0:3 שני בתוך ארבעה ימים.

ישראל תרמה להעלאת הביטחון העצמי בקרב שחקני אנגליה ולהעלאת המוראל הלאומי בהופעתה האומללה בשבת בוומבלי (0:3). לראשונה בתקופת סטיב מקלארן, נרשמו חיוכים בצד האנגלי. החיוכים הללו התבטאו ב-45 דקות סוחפות ומצוינות של האנגלים, יתרון כבר אחרי 7 דקות והרבה אמביציה לעיני 90 אלף הצופים בוומבלי.

בהיעדרם של אואן הארגריבס ופרנק למפארד הפצועים, מלאכת ניהול המשחק הוטלה שוב על סטיבן ג'רארד וגארת' בארי, כשאמיל הסקי פותח בחוד האנגלי לצד מייקל אואן, למרות הסברה שפיטר קראוץ' יעלה בהרכב. ההרכב הזה שהעלה מקלארן השתלם, כשכבר בדקה ה-7 הגביה ברי מצד ימין, אואן השתלט על הכדור וירה חזק, כשהוא לא מותיר לואצ'ילסאב מלאפייב שום סיכוי - 0:1 לאנגליה, לאחר פתיחה סוערת, השער ה-39 של אואן במדי הנבחרת.

אנגליה המשיכה לתקוף, אבל הרוסים היו אלה שהבקיעו בדקה ה-19, שנפסל בשל נגיעת יד של קונסטנטין זיריאנוב. בדקה ה-24 בחן דיניאר ביליאלטדינוב את פול רובינסון, שהדף את הכדור. אלא שכל הנסיונות הללו לא עשו רושם על אואן, ובדקה ה-31 זה כבר היה 0:2 פרטי שלו וה-40 בקריירה בשירות הוד מלכותה. הסקי הוריד כדור בראש וחלוץ ניוקאסל שלח כדור חזק מהאוויר, כששוב הוא לא מותיר סיכוי למלאפייב. אנגליה ביתרון מבטיח בן שני שערים.

את המחצית השניה פתחו הרוסים עם הרבה מוטיבציה, ודמיטרי סיצ'ב בעט בדקה ה-47 כדור חד מזווית קשה, שחלף סמוך לקורה. האנגלים, מצידם, החלו להוריד הילוך והקצב המצוין מהמחצית הראשונה דעך לחלוטין. האורחים השתלטו על המגרש, אבל לכדי סיכון ממשי לא הצליחו להגיע. בדקה ה-80 היה שותף גם ריו פרדיננד לחגיגה, כשבבעיטה חדה מתוך הרחבה קבע 0:3. הידינק לא מצליח לעשות קסמים, מקלארן מריח את היורו.

טיול קליל בקומונל

מוליכת הבית, קרואטיה, לא ריחמה על אנדורה והביסה אותה 0:6 באסטאדי קומונל. האנדוראים שמרו על רשת נקיה 34 דקות, עד שדאריו סרנה פתח את מסכת ההבקעות. אחר כך כבר היה קשה לעצור את נבחרת הדמקה, כשמלאדן פטריץ' (38,44), ניקו קרנצ'ייר (49), אדוארדו דה סילבה (55) ואיבאן רקיטיץ' (66) משתתפים בחגיגה. ייניס גארסיה מאנדורה הורחק בדקה ה-77.

מקדוניה אירחה את אסטוניה, והמשחק הסתיים בתיקו 1:1, שיבטיח, כפי הנראה, לנבחרת ישראל לסיים לפחות במקום הרביעי בבית (האח, הידד). ראיו פירוחה כבש לאורחים בדקה ה-17, גוראן מאזנוב איזן בדקה ה-30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully