וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפירו: "גאווה להיות בנבחרת הזו"

12.9.2007 / 0:02

רכז הנבחרת מרוצה אחרי הטורניר. צביקה שרף מסכם את הקיץ הארוך, שבא לסיומו לאחר ה-73:99 לספרד: "כולם נתנו את הכל"

גם לאחר ההפסד הכואב הערב (שלישי) 73:99 לאלופת העולם ספרד, שסיים את דרכם ביורובאסקט 2007, לא נראו דמעות של עצב על פני אנשי נבחרת ישראל. בסיום המשחק התפנו הכחולים-לבנים לסכם קיץ גדוש באירועים, בו לקחו חלק ב-14 משחקים בסך הכל (מהם ניצחה הנבחרת תשעה והפסידה חמישה), עלו על אינספור טיסות והחליפו בתי מלון כמו גרביים.

נדמה שהנבחרת סיפקה לחובבי הענף כמעט הכל בקיץ הזה: משברים לצד שיאים, רגעי עצב לצד רגעי שמחה, התרסקויות כואבות לצד התעלויות מרגשות. בסופו של דבר סיימה במקום מכובד בהחלט, בין 12 הנבחרות הגדולות של היבשת. ככלות הכל, מי באמת האמין שמסע שהתחיל בנסיעה הזויה לדנמרק, יסתיים על הבמה המכובדת מכולן, במדריד, מול פאו גאסול וחבריו.

"הייתה לנו אליפות טובה, אפילו מצוינת", אמר מאמן הנבחרת, צביקה שרף. "מגיע לכל שחקן ושחקן את כל הגיבוי והברכות. היה כיף. חבל שפספסנו נגד פורטוגל, אבל נתנו נגד ספרד שלושת רבעי משחק יוצא מן הכלל. כל אחד נתן מעל ומעבר".

"נתנו היום שלושה רבעים מצוינים. שלטנו במשחק, אבל העייפות הכריעה אותנו בסוף", הוסיף מאיר טפירו הוותיק. "אני רוצה להודות לכל אחד ואחד במדינה שתמך בנו. עשינו הרבה כדי לשמח והצלחנו רוב הזמן. היה קמפיין טוב. כל פעם שחקן אחר התעלה, אני שמח על כך וגאה להיות בנבחרת הזאת. נהניתי לשרת אותה".

"הדרך שעשינו היא דרך מדהימה. הקבוצות שכאן לא עשו את אותה הדרך", סיפר יותם הלפרין. "אני גאה בכל חברי הצוות המקצועי. צריך להירגע היום ולעשות סיכומים מחר".

גיא פניני: "ידענו שזה יהיה קשה. נתנו שלושה רבעים טובים. כל הכבוד לכולם על הקיץ הקשה שעברנו".

"הפסדנו את העלייה נגד פורטוגל, לא הערב"

"אמרתי לפני המשחק שנהיה תלויים בהתקפה שלנו. שלושה רבעים שיחקנו התקפה מצוינת, אבל ברבע האחרון ההתקפה הייתה לא טובה", הסביר עוזר המאמן, רוני בוסאני. "קלענו רק 5 נקודות, הם רצו בכל הזדמנות והיה קשה מאוד לעצור אותם. מעבר לזה אני חושב שכל הקמפיין היה מצוין. ניצחנו תשעה משחקים, הפסדנו חמישה, כולל לאלופת העולם ולאלופת אירופה. עוד ניצחון אחד וזה היה יכול להיות משהו באמת חלומי".

ליאור אליהו: "אנו יוצאים עם תחושה של פספוס. אבל עשינו דרך ארוכה להגיע לפה. אני שמח להיות עם החבר'ה האלה. הלוואי והאליפות הבאה תהיה כזאת".

"הפסדנו לספרד כפי שנבחרות אחרות הפסידו להם", אמר יו"ר איגוד הכדורסל, ירמי אולמרט. "החבורה הזאת הוכיחה היום לאלפי צופים שהיא יכולה להתמודד גם עם אלופת העולם. יש לנו גרעין טוב, בעזרת שילוב של מספר שחקנים נוסף, נוכל להתמודד ברמות גבוהות יותר".

יניב גרין: "ספרד פשוט טובה יותר מאיתנו. הצלחנו להיות במשחק שלושה רבעים, פחות או יותר. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה אבל במחצית השנייה שוב נפלנו מהרגליים. הקליעות המטורפות שלהם נכנסו, וזה נגמר מהר מאוד".

"אמרנו מראש שהמשחק תלוי קודם בספרדים", סיכם מתן נאור. "באיזהשהו מקום הם נתנו לנו אופציה להיכנס למשחק, אבל הם הרבה יותר ארוכים מאיתנו ולא יכולנו להתמודד עם זה. הפסדנו את העלייה נגד פורטוגל, לא הערב, ועדיין אני גאה בכולם. נתנו קיץ מדהים ומגיע כל הכבוד לחבר'ה. כל הכבוד על האופי, על הרצון. אני חושב שהוצאנו מעצמנו 150 ו-200 אחוז ומגיע כל הכבוד לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully