וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר לשחקנים: "תמשיכו להביא כבוד וגאווה"

אריק רחמיאן

11.9.2007 / 22:22

הבעלים של מכבי נתניה לא נכח בטקס הרמת כוסית, אך העביר המסר דרך נשיא המועדון. ההכנות לקראת סכנין בעיצומן: "מדובר ביריבה עיקשת"

הערב (שלישי) קיימה מכבי נתניה את הטקס המסורתי להרמת כוסית לקראת השנה החדשה, שנערכה במלון 'מרגוע' בנתניה. אחרי שנים רבות בהן הקפידה ראש העיר הגברת מרים פיירברג להגיע לטקס, היא לא נכחה בו. מוטי שעיבי, שנשלח כנציג מטעמה, ברך את הקבוצה והסביר כי פיירברג נעדרה עקב לחץ בעבודה. גם הבעלים של הקבוצה דניאל יאמר לא לקח חלק בטקס מכיוון ששהה בחו"ל לרגל עסקיו. גיל לב נשיא המועדון ברך את השחקנים והצוות המקצועי בשמו: "אני מאחל לכולכם חג שמח, אוהב אתכם. יש לי בקשה צנועה - תמשיכו להביא כבוד וגאווה לעיר ולאוהדים".

הבעלים העניק לכל עובדי המועדון שי לחג. יאמר, שהוזמן לבקר לאחרונה במפעל השוקולד 'שוקונוי', התרשם מאוד מהעובדה שבעלי המפעל, במסגרת תרומתו לקהילה, מעסיק אנשים בעלי צרכים מיוחדים. הוא גם התלהב מאיכות המוצרים, והחליט לפיכך לרכוש מהמפעל ערכות שי לחג ולשלבם במתנה שהעניק - בקבוק יין ותלושים לארוחה בשווי 350 ¤.

קדם לטקס אימון נוסף שהמשיך את הכנות הקבוצה לקראת המשחק מול בני סכנין בשבת. המאמן ראובן עטר קיים אימון 'שלוש תחנות', ובו שילב כושר גופני ומשחקונים על שטח מצומצם. במסגרת ההכנות למשחק הספיקו כבר שחקני לצפות בקלטת משחק הניצחון של סכנין נגד חיפה. הרצאה טקטית נוספת עם שילוב בצפייה בקלטת היריבה תתקיים ככל הנראה ביום חמישי הקרוב.

מהאימון היום נעדרו איתי שכטר ואלמוג כהן, שיצאו עם הנבחרת הצעירה למשחק במולדובה. החלוץ ג'ורג' בה ממשיך לגלות יכולת טובה באימונים ובנתניה מרוצים מאוד מהעובדה שהשחקן, שהגיע באיחור לקבוצה ואף לא יצא עמה למחנה האימונים, הצליח לסגור את הפער. סיכויים טובים שבה ייקח חלק במשחק בשבת.

בנתניה לא שוכחים את הפסד הקבוצה בעונה שעברה במסגרת גביע המדינה לסכנין. שחקנים בנתניה אמרו היום: "מדובר ביריבה עיקשת, טובה שתבוא מתלהבת מאוד בשבת. צריך להיזהר ממנה ולהתכונן בצורה מיטבית למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully