וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ארגנטינה ניצחה 0:1 את אוסטרליה

11.9.2007 / 19:54

דמיקליס כבש, לאחר בישול של מסי, שהיה נפלא וקיבל מחמאות מבאסילה: "הוא מביא הרבה קסם למשחק, כמו רונאלדיניו". שוויץ-יפן 4:3

יממה לאחר שכבוד האומה הארגנטינית נרמס לאחר תבוסת נבחרת הנשים, שיקמו הגברים את הכבוד לאחר שגברו 0:1 על אוסטרליה במשחק ידידות שנערך במלבורן.

אמש (שני) הושפלה נבחרת הנשים והוכתה ללא רחם 11:0 על ידי גרמניה במונדיאל המין היפה. ההפסד או הניצחון, תלוי מאיפה מסתכלים על זה, קבע שיא חדש, כך שהארגנטינאים החזירו מעט מהכבוד שאבד.

מרטין דמיקליס, בלם באיירן מינכן, נגח את שער הניצחון בדקה ה-49 לאחר כדור חופשי של ליונל מסי. חלוצה הצנום של ברצלונה עשה ניסים ונפלאות על המשטח והוביל את הדרום אמריקאים. במחצית הראשונה הוא גם הדביק כדור לקורה האוסטרלית.

אלפיו באסילה מאמן ארגנטינה שפע מחמאות לשחקנו: "הוא היה יוצא מן הכלל. הוא מביא הרבה קסם למשחק, בדיוק כמו רונאלדיניו. הוא כל הזמן עושה את הבלתי צפוי. ללא ספק, מדובר כאן בכישרון כביר".

יפן ניצחה 3:4 את מארחת אליפות אירופה 2008, שוויץ, במשחק רב תהפוכות. האירופאים הובילו 0:2 משערים של מגאנין (11) ופנדל של נקופו דקתיים אחר כך. יפן עשתה מהפך מצמד של נקאמורה (52, 78 בפנדל) ומאקי (67), יוהאן דאג'ורו השווה (81), אבל יאנו אמר את המילה האחרונה עם שער ניצחון בדקת הסיום. המשחק השני עימת את המארחת השנייה של טורניר היורו, אוסטריה, עם צ'ילה, שניצחה 0:2 מכיבושים של דרוגו (66) ורוביו (83). במשחק נוסף, סעודיה מחצה את גאנה 0:5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully