וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהמשך ישיר לוומבלי

11.9.2007 / 20:55

הנבחרת הצעירה, כמו הבוגרת, הוכיחה כי מנטאליות זה לא הצד החזק שלה כשנוצחה 1:0 ע"י מולדובה, משער בדקה ה-89 במוקדמות היורו

איזו אכזבה לנבחרת הצעירה של ישראל בכדורגל, שירדה הערב (שלישי) מנוצחת 1:0, במשחקה מול מולדובה אחרי שספגה שער בדקה ה-89, במסגרת בית 9 של מוקדמות אליפות אירופה 2009.

ישראל פתחה את הופעותיה עם טיול קליל נגד לוקסמבורג החלשה בשישי (0:3). היום, בדומה למשחק הראשון, לא הציגו שחקני הכחול-לבן רמה גבוהה, אבל בניגוד לשישי לא הצליחו להבקיע. קשר בני סכנין מאור בוזגלו פתח בהרכב של גיא לוי, שערך שני שינויים בהשוואה למשחק הראשון. ליאור ז'אן ואלמוג כהן פתחו במקומם של אושרי רואש ובירם כיאל.

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה כששתי הנבחרות לא הצליחו להגיע למצבים ממשיים ליד שני השערים. חן עזריאל, שספג ארבע דקות לפני הירידה להפסקה כרטיס צהוב, הוחלף בפתיחת המחצית השנייה על ידי חלוץ מכבי פתח תקווה דובב גבאי. 13 דקות לסיום נכנס משה בן לולו במקומו של איתי שכטר, אבל גם הוא לא הצליח להביא את הישועה לגיא לוי. בדקה ה-85 ערכו שני המאמנים חילוף. לוי הכניס את בירם כיאל במקומו של נאתכו. איליה קארפ מאמן מולדובה זרק למגרש את סטינגה, שכבש את שער הניצחון דקה לסיום.

ישראל נותרה עם שלוש נקודות משני משחקים, כשגם למולדבים מספר נקודת זהה, לאחר שבמשחקם הראשון נחלו הפסד לצפון אירלנד.

"לא היה לנו יום טוב היום", סיכם המאמן גיא לוי, "אך אנחנו רק בתחילת הטורניר. צריך לקחת את הדברים כמו שהם, להסיק מסקנות מהמשחק ולהמשיך הלאה. צריך לזכור שיש לנו סגל צעיר יחסית, אבל אני אופטימי ומאמין בשחקנים שלי. אנחנו נמשיך בדרך שלנו על מנת להשיג את המטרה".

הרכב ישראל: אוהד לויטה, שי חדד, ניצן דמארי, שמעון הרוש, שי מיימון, ליאור ז'אן, אלמוג כהן, ביברס נאתכו (בירם כיאל, 85), מאור בוזגלו, איתי שכטר (משה בן לולו, 73), חן עזריאל (דובב גבאי, 46).

הרכב מולדובה: נמאסקו, ארהן, אנדרוניץ', בולוהאן, דולגוב, פטראס, פרנטוץ (סטינגה, 85), קויוקארי, רודאץ', סובורוב (פיסלה, 72), זיסליס (קוסטרוב, 64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully