וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "רוצים לזכות בכל התארים"

שגיא ניר

11.9.2007 / 18:15

דן שמיר והפועל ירושלים ערכו אימון בכורה לעונת 2007/8, וכבר מסמנים מטרות. וויל בליילוק: "באתי לקחת אליפות, לא להיות שני למכבי"

מחזיקת גביע המדינה, הפועל ירושלים, פתחה אחר הצהריים (שלישי) את אימוניה לקראת עונת 2007/8 עם לא מעט פנים חדשות, ועוד כמה חוסרים.

באימון, שהתקיים באולם מלחה לעיני כחמישים צופים נלהבים, לקחו חלק כל שחקני הקבוצה, פרט לגארד ראמל קארי, שנחת באותה שעה בנתב"ג, ושחקני הנבחרת גיא פניני ודרור חג'ג'. ארז מרקוביץ', ששוחרר מהנבחרת לאחר שנפגע באפו, לא התאמן אף הוא, אך צפוי לחזור לאימונים ביום ראשון. ירושלים עדיין חסרה שחקן זר אחד בעמדות הפנים.

המאמן דן שמיר מסתכל קדימה: "אנחנו רוצים לזכות בכל התארים. הגענו הכי קרוב שיכול להיות בשנה שעברה, והשנה אנחנו מקווים לנסות להגיע לאותו מקום כדי לעשות יותר טוב. לא סיימנו לבנות את הקבוצה, אבל יש נקודות דמיון לשנה שעברה".

ג'יימי ארנולד, אקט הסיום שלו במכבי תל אביב היה סל ניצחון שלקח את האליפות מירושלים, אמר: "יהיה נחמד לקלוע סל אליפות גם השנה, אבל צריך להגיע לגמר בשביל זה". הרכז וויל בליילוק נשמע כבר יותר כמו רוב השחקנים הזרים שנוחתים בארץ: "לא באתי להיות שני למכבי אלא לקחת אליפות".

לירושלים ממתינה תקופת הכנה אינטנסיבית, שתכלול שני מחנות אימונים ומשחקים באירופה. ב-26 בספטמבר תמריא ירושלים לסלובניה, שם היא אמורה לקיים שלושה משחקי אימון מול יריבות סלובניות. בחמישה באוקטובר תשתתף ירושלים בטורניר לימאסול, שם תשחק מול אלופת אירופה פנאתינייקוס, א.א.ק אתונה וא.א.ל לימאסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully