וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון גרשון: "כולם השחיזו את הסכינים"

אורי שלו

11.9.2007 / 12:46

בלם בית"ר ירושלים ניצל את הרמת הכוסית לקראת השנה החדשה כדי לצאת נגד הביקורות שהוטחו בנבחרת אחרי ההפסד בוומבלי

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (שלישי) טקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה במתחם האימונים של הקבוצה בבית וגן. הבעלים ארקדי גאידמק כמו גם היו"ר אלי ארזי, שוהים בחו"ל ולא השתתפו, אבל מסרו את ברכותיהם לקבוצה דרכו של המנכ"ל איציק קורנפיין.

הבלם שמעון גרשון היה אחראי על האיחולים לקראת השנה החדשה: "אני מאחל שהקבוצה תישאר מגובשת כמו שהיא, ותשיג את המטרות בליגה ואולי גם נשתדרג השנה עם גביע. לכל אחד בחיים האישיים אני מאחל שתהיה לו הרבה אהבה עם המשפחה".

לשאלה האם השחקנים שנטלו חלק בהפסד הנבחרת בוומבלי בשבת כבר התאוששו מהמשחק אמר גרשון: "זה משהו שאתה לא יכול לעזוב אותו שעה אחרי סוף המשחק. במיוחד אחרי שכולם השחיזו את הסכינים כמו שצריך כל הלילה אחרי המשחק".

גם יואב זיו התייחס לתחושות מההפסד לאנגליה: "המשחק בוומבלי עדיין יושב עמוק עמוק בראש, אבל נעבור עוד משחק ליגה בשבת ונשכח מזה".

המנהל המקצועי גיורא שפיגל בירך: "אני מאחל לנו שנה של הצלחה, כדורגל מלהיב וחברות, ושנוכיח לעצמנו, ואני מדגיש לעצמנו, שאנחנו לא רק קבוצה טובה, אלא גם חברים שיודעים לעשות את המלאכה. העיקר שנגרום הנאה לקהל הגדול שלנו, שהוא לדעתי חלק חשוב מאוד מהייחוד של הקבוצה".

לאחר מטקס ערכו השחקנים אימון, ממנו נעדר דרק בואטנג עקב מחלה, האימונים יימשכו גם במהלך החג. לראשונה מאז עזבה בית"ר את משרד הכרטיסים בן נאים, הכרטסים למשחק מול מכבי הרצליה נמכרים רק במשרד הכרטיסים "בימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully