וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה החוליה החלשה

11.9.2007 / 12:18

אנדריי ארשבין אופטימי לגבי סיכוייה של רוסיה בוומבלי: "אין לאנגליה אף שוער נורמלי, ננסה לבחון את רובינסון". הארגריבס ולמפארד שוב ייעדרו

נבחרת רוסיה תתארח מחר (רביעי) בוומבלי במשחק חשוב מול אנגליה במסגרת מוקדמות יורו 2008, והקפטן הרוסי אנדריי ארשבין כבר מחמם את האווירה.

ארשבין ביקר את יכולתו של השוער האנגלי, פול רובינסון, ואף הוסיף כי אינו מתרשם מהיכולת של אף אחד מהשוערים האנגלים. "אני חושב שאין להם אף שוער נורמלי", אמר ארשבין, "רובינסון, אם לומר זאת בעדינות, הוא לא הנציג הכי מרשים למקצוע שלו. הוא הסיכוי שלנו לנצח. נצטרך לנסות לבחון אותו שוב ושוב.

"אנחנו בונים על ניצחון באנגליה, וזה בהחלט אפשרי", המשיך הקפטן, "יש להם הרבה נקודות תורפה. אומנם ההגנה שלהם היא בין הטובות באירופה, אבל כשבוחנים את הנבחרת האנגלית שחקן שחקן, מגלים שיש להם גם כדורגלנים חלשים".

אגב, פרנק למפארד ואואן הארגריבס הפצועים לא יוכלו לקחת חלק גם במשחק הזה.

רוני לפרגוסון: אני מוכן

אומנם האנגלים מתעסקים בימים אלה אך ורק בנבחרת, אבל יש מי שזוכר שבשבת הפרמיירליג חוזרת לפעולה. ונשאלת השאלה, אחד מהם הוא ווין רוני, שטוען כי הוא החלים מהפציעה. ה"סאן" מפרסם היום (שלישי) כי כוכב מנצ'סטר יונייטד הודיע למאמנו אלכס פרגוסון כי הוא מעוניין לשחק כבר בסוף השבוע הקרוב במדי קבוצתו מול אברטון.

רוני, כזכור, הושבת כבר במחזור פתיחת העונה, אבל לאחרונה עושה את כל המאמצים כדי לחזור לשחק, ואף קיווה להיות בסגל הקבוצה במשחק האחרון מול סנדרלנד. פרגוסון יתייעץ עם הצוות הרפואי של המועדון בטרם יחליט אם לאפשר לרוני לקחת חלק במשחק מול קבוצת נעוריו.

מוריניו נגד אסיין וגינס


ז'וזה מוריניו זועם על שחקנו מיקל אסיין, שחתם על חוזה עם חברת הבירה גינס, שאותה יקדם באפריקה. אסיין, נציג גינס במולדתו גאנה, יופיע גם בשלטי חוצות. מוריניו, מנגד, שמאמין בדבקות ששחקניו חייבים לשמור על אורח חיים בריא, הביע את חוסר שביעות רצונו על כך שכוכבו מקדם משקה אלכוהולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully