וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה ודנבר ממשיכות לעשות עסקים

11.9.2007 / 23:59

הסיקסרס רקחו טרייד עם הנאגטס, במרכזו יוחלפו רג'י אוונס וסטיבן האנטר. אודן הפצוע מדאיג את פורטלנד, שון וויליאמס מאינדיאנה נעצר

הטרייד הגדול של העונה שעברה שלח את אלן אייברסון מפילדלפיה לדנבר, ומסתבר שלשתיים יש עדיין אינטרסים משותפים. הלילה (בין שני לשלישי) הן רקחו טרייד נוסף, שלא הכיל שמות מפוצצים כמו אייברסון, אבל עשוי להשפיע לא מעט על העונה של שתי הקבוצות. הטרייד הנוכחי שלח את רג'י אוונס, יחד עם הזכויות על הפורוורד הפורטו-ריקני ריקי סאנצ'ז, לפילדלפיה, כשסטיבן האנטר ובובי ג'ונס יעשו את הדרך ההפוכה לדנבר.

הטרייד יפנה לנאגטס חלק ניכר מעול המשכורות העצום שנטלו על עצמם עם צירופו של אייברסון, ויוסיף להם עוד קצת עומק מתחת לסל. הסיקסרס מקווים להנות מיכולות הריבאונד המשובחות של אוונס, ואולי יום אחד גם לקבל תוצרת משמעותית מסאנצ'ז, שמוגדר כרגע כפוטנציאל עתידי בלבד.

אודן יעבור ניתוח בדיקה בברך

גרג אודן, הבחירה הראשונה בדראפט האחרון והתקווה הגדולה של הבלייזרס ל-15 השנים הבאות, יעבור ביום חמישי הקרוב ניתוח בדיקה בברכו הימנית, על מנת לברר האם הוא יאלץ לעבור טיפול מסובך יותר. אודן סבל לאחרונה מכאבים בברכו, ובפורטלנד מודאגים מכך שהרוקי המדובר שלהם לא יעמוד לרשותם לפתיחת העונה.

אודן החמיץ את מרבית משחקי ליגת הקיץ של הקבוצה לאחר שעבר ניתוח להוצאת שקדים, וכזכור שיחק בכל עונתו היחידה במכללת אוהיו סטייט עם גבס על כף ידו הימנית. הבלייזרס מקווים שנושא הפציעות לא יהפוך להיות מוטיב חוזר בקריירה של הכוכב הצעיר שלהם.

ושוב צרות באינדיאנה

על הפרקט הם אולי לא רשמו בשנים האחרונות הישגים ראויים לציון, אבל לפחות בתחום הפלילי הפייסרס מובילים את הליגה ובגדול. אז רון ארטסט וסטיבן ג'קסון כבר לא באינדיאנפוליס, אבל הצרות ממשיכות ליפול על לארי בירד. כאב הראש התורן שלו הוא שון וויליאמס, הפורוורד המוכשר שנבחר על ידי הפייסרס במקום ה-17 בדראפט הקודם וזכה לדקות משחק מוגבלות בשנתו הראשונה ב-NBA. הערב נעצר וויליאמס, לאחר ששוטר תנועה הבחין כי חצה ברכבו קו הפרדה רצוף. בבדיקה המשטרתית התגלה כי וויליאמס נהג ללא רשיון, וכי בחזקתו נמצאה כמות קטנה של מריחואנה.

נשיא המועדון, לארי בירד, הבטיח לנהוג בוויליאמס ביד קשה: "אנחנו מאוד מאוכזבים מהמעצר שלו", אמר איש הציפור. "העניין עדיין נמצא בהליכים משפטיים, אבל לא נקבל את העובדה ששון ישים את עצמו במצב שכזה, בין אם הוא אשם או לא. השחקנים שלנו צריכים לקחת בחשבון את המחויבות שלנו לאוהדים בתהליך קבלת ההחלטות שלהם. אנחנו ניפגש עם שון בהמשך ונדון בצעדים המשמעתיים נגדו".

* גארי פייטון עדיין לא מצא קבוצה לקראת העונה הבאה, כשכרגע העדיפות הראשונה שלו היא להעביר את שנתו האחרונה במדי גולדן סטייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully