וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה ויוון למען ישראל

11.9.2007 / 21:37

שתי הנבחרות עשו את העבודה במחזור האחרון בשלב הבתים השני כשגברו על קרואטיה ויוון בהתאמה, אבל ישראל כשלה מול ספרד

כדי שנבחרת ישראל תעלה לרבע גמר אליפות אירופה בכדורסל, היו צריכים לקרות שלושה דברים: שרוסיה תנצח את קרואטיה, שיוון תנצח את פורטוגל וכמובן שישראל תנצח את אלופת העולם ספרד. שני שליש מהעבודה כבר נעשתה עבורנו על ידי חניכיו של דייויד בלאט ושל פנאיוטיס ינאקיס. השליש האחרון שהיה תלוי בנבחרת ישראל, שהייתה צריכה לנצח את ספרד, לא קרה וישראל חוזרת הביתה.

במשחק הראשון, רוסיה כבר עשתה את העבודה עבור ישראל כשניצחה את קרואטיה 70:83. שעה קלה לאחר מכן עלו לפרקט אלופת אירופה יוון ונבחרת פורטוגל. ניצחון של פורטוגל היה שולח את ישראל הביתה והופך את משחקה מול ספרד לפורמלי בלבד, אבל היוונים לא איכזבו וניצחו בקלות יחסית 67:85.

רוסיה - קרואטיה 70:83

הרוסים הבטיחו את מקומם ברבע הגמר עוד לפני המשחק הזה, אבל מאמנם דייויד בלטו ידע שאם יש איזושהיא תרומה שהוא יכול לתת לכדורסל הישראלי, גם המצד השני של הקווים, הוא יתן אותה מכל הלב. זה בדיוק מה שקרה, וזה לא היה רק הלב של בלאט, אלא גם זה של אנדריי קירילנקו.

המחצית הראשונה הייתה צמודה וקשה מאוד עבור הצופה הישראלי, שעדיין שומר על אופטימיות. קרואטה הובילה 19:21 בסיום הרבע הראשון ושמרה על יתרון מזערי גם בהפסקה. הרוסים פתחו את הרבע השלישי בסערה וקירילנקו הוביל אותם ליתרון שיא של 47:53. הקרואטים הגיבו בריצת 0:7 ובמהפך, אבל הרוסים החזירו את הרגליים לדוושת הגז וזכאר פאשוטין החזיר להם את ההובלה, בדרך ל-56:60 לטובתם בסיום הרבע השלישי.

הרבע האחרון סימל את ההתפרקות של הקרואטים, שנותרו בלי אוויר. קירילנקו, סברסנקו והולדן ניצלו את זה כדי לסגור עניין 3 דקות לסיום, כשהובילו כבר 62:76.

אנדריי קירילנקו הוביל את הרוסים עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, זכאר פאשוטין הוסיף 14 (3 מ-3 לשלוש). דאבור קוש הוביל את הקרואטים עם 17 נקודות.

יוון - פורטוגל 67:85

פתיחת המשחק הייתה מלחיצה מאוד עבור הצוות המקצועי של נבחרת ישראל, שישב ביציע במדריד. היוונים הובילו אמנם 5:10, אלא שמטר שלשות של הפורטוגלים הכניס אותם בדיוק לקצב שרצו והוביל אותם ליתרון 16:17 בסיום הרבע הראשון. היוונים התעוררו ברבע השני ופתחו אותו בריצת 0:7, בדרך ליתרון שיא של 25:38. פורטוגל לא ויתרה וצימקה ל-45:34 בהפסקה.

הרבע השלישי התאפיין בזריקות מוצלחות מעבר לקשת, לצערם של הפורטוגלים האחוזים היו מצויינים לשני הצדדים ובשלב מסויים, שתי שלשות של דיאמנטידיס וזיסיס העלו את יוון ליתרון 37:51. לקראת סיום הרבע השלישי הפורטוגלים הצליחו לצמק למינוס 7, אבל דיאמנטידיס המשיך להעניש, הפעם הוא נעזר בפאפאלוקאס כדי לסיים את הרבע השלישי ביתרון 47:64. הפורטוגלים לא אמרו נואש וצימקו ל-65:54 ברבע הרביעי, אבל יוון לא איפשרה להם לרדת לפיגור חד ספרתי ומי שסגר עניין סופית במשחק היה ספאנוליס, שקבע 54:73 ליוונים קצת יותר מחמש דקות לסיום.

דימוסטניס נטיקודיס הוביל את קלעי יוון עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים, דימיטריוס דיאמנטידיס הוסיף 13 וספאנוסליס סיים עם 10. ז'ואו סנטוס קלע 17 לפורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully