וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו את הנוסחה

11.9.2007 / 8:21

סינסינטי פיצחה את הגנת בולטימור - 20:27, הניינרס גברו על אריזונה 17:20. סכנת חיים לאוורט, פציעת כתף לאיליי, פייס סיים את העונה

שני משחקים סגרו הלילה (בין ראשון לשני) את המחזור הראשון ב-NFL, כשסינסינטי בנגאלס הצליחה לפצח את ההגנה של בולטימור רייבנס ולנצח 20:27


סינסינטי (0:1) - בולטימור (1:0) 20:27

צ'אד ג'ונסון עבר עונה מאוד בינונית אשתקד, והבטיח שזה ישתפר. לפחות על פי המשחק הראשון שלו ושל הבנגאלס, זה מה שיקרה. ג'ונסון רשם טאצ'דאון ו-95 יארד, קרסון פאלמר סגר 194 יארד ושני טאצ'ים, אחד מהם מכריע לטי ג'יי חושמנזאדה 8:44 דקות לסיום והגנת הבנגאלס התעלתה גם היא, עם מספר עצירות מפתח. ברייבנס היה סטיב מקנייר בינוני עם 203 יארד ואיבוד אווירי, כשבנוסף הוא נפצע במפשעה ומוחלף על ידי קייל בולר. 77 יארד לוויליס מקגאהי על הקרקע, טאצ'דאון הגנתי של אד ריד המעולה לא הספיק.


סן פרנסיסקו (0:1) - אריזונה (1:0) 17:20

אלכס סמית' מצא את הניצוץ והראה שאולי השנה אפשר יהיה לסמוך עליו בהתקפת הניינרס. סן פרנסיסקו התקשתה לכל אורך המשחק, אבל דרייב נפלא של סמית' בשתי הדקות האחרונות הסתיים בטאצ'דאון ריצה של התופס ארנז באטל 20 שניות לסיום והעניק לאנשי המפרץ ניצחון מוראלי חשוב בפתיחה.

זה לא היה משחק טוב, בלשון המעטה. סמית סיים עם 126 יארד בלי טאצ'דאונים, מאט ליינארט היה מזוויע לא פחות עם 102 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים. נקודת האור של אריזונה היא משחק הקרקע, שבשנים האחרונות לא היה קיים. אדג'רין ג'יימס הגיח ל-92 יארד ולטאצ'דאון ובסך הכל רשמו הקרדינלס 157 יארד יבשתיים. 55 יארד וטאצ'דאון לפרנק גור מהצד השני.

"אוורט לא יוכל ללכת"

מצבו של קווין אוורט, הטייט אנד של בפאלו בילס שנפצע בצווארו ביום ראשון, לא טוב. אוורט סובל מניתוק בין חוליות הצוואר וחוט השדרה. "מצבו השתפר, אבל הוא עדיין בסכנת החיים. "רק בעוד 72 שעות נדע, אבל בכל מקרה מדובר בתהליך החלמה ארוך מאוד, אם הוא ייצא מזה", אמר המנתח, דוקטור אנדרו קפוצ'ינו. והאם אוורט יוכל ללכת? "כאדם אני אופטימי, אבל כמנתח אני יכול לומר שהסיכויים לכך קטנים מאוד", סיכם הרופא את האירוע העצוב של המחזור. שחקני הבילס עדיין מנסים להתאושש. "זה הדבר הקשה ביותר שעברתי כשחקן", אמר בריאן מורמן. "אני מקווה שזו הפעם האחרונה שבה נאלצתי להחניק דמעות במהלך משחק".


מכה אחר מכה לג'איינטס. איליי מאנינג ייעדר שבועיים ואולי יותר בעקבות פציעת הכתף שעבר ביום ראשון. ג'רד לורנזן ואנתוני רייט יתחרו על חולצת הפותח במקומו. אוסי אומניורה צפוי לחזור באופן מיידי והרץ האחורי ברנדון ג'ייקובס קרע חלקית רצועות בשריר ולא ישחק במשך שלושה עד חמישה שבועות.

סט. לואיס תיאלץ להסתדר לכל אורך העונה בלי התאקל ההתקפי שלה, אורלנדו פייס, שבע פעמים פרו-בולר, שנפצע בכתפו בהפסד לקרוליינה. "שיחקנו בלעדיו הרבה בשנה שעברה, ולצערי נצטרך לעשות זאת שוב", אמר הקוורטרבק מארק בולג'ר.

קליבלנד מתכוננת להזניק את בריידי קווין למשרת הקוורטרבק הפותח, בעקבות חוסר שביעות הרצון מצ'רלי פריי ומדרק אנדרסון. ג'מארקוס ראסל והאוקלנד ריידרס קרובים לסיכום ביניהם, והקוורטרבק צפוי להצטרף לקבוצה.

מישהו מעתיק פה?

קריאת סימנים היא איסור אתי חמור בספורט האמריקאי, בעיקר בפוטבול ובבייסבול. הניו אינגלנד פטריוטס ייחקרו על ידי הנהלת ה-NFL בשל אירועי משחק הניצחון 14:38 על הג'טס ביום ראשון.

החשד הוא כי אדם שצילם עבור הפטריוטס את המשחק בוידאו כיוון את המצלמה לקווים, ותיעד את הוראות צוות המאמנים של הג'טס. ב-NFL זו אינה רק עבירה אתית, אלא איסור על פי חוק. על פי דיווחים שהגיעו גם ממשחק הפטריוטס ב"למבו פילד" בנובמבר שעבר, אותו הצלם הסתובב שם. חוקי הליגה אינם מתירים שום תיעוד מהנעשה על כר הדשא במהלך משחק. אם יימצאו הפטריוטס אשמים, תילקח מהם בחירת דראפט אחת לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully