וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף ג'ורג' בה

אריק רחמיאן

10.9.2007 / 22:21

החלוץ הצרפתי, שנעדר למעלה משלושה שבועות מאימוני מכבי נתניה, חזר וישחק בהרכב הקבוצה במשחק מול בני סכנין בשבת

מכבי נתניה החלה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת מול בני סכנין (19:30, קופסא). החלוץ הצרפתי, ג'ורג' בה, שנעדר למעלה משלושה שבועות מאימוני הקבוצה, החלים לחלוטין מפציעתו, ערך היום אימון מלא ויעמוד לרשותו של עטר במשחק. בה אף צפוי לפתוח בהרכב. לירן שטראובר, אבי סטרול וקלמי סבן, ששבו ממסע הנבחרת לאנגליה, נטלו היום חלק באימון הקבוצה והתקבלו בחום רב על ידי חבריהם. איתי שכטר ואלמוג כהן יצאו עם הנבחרת האולימפית למשחק במולדובה ונעדרו גם היום. השניים, הנעדרים מאימוני הקבוצה למעלה משבוע וחצי, צפויים לשוב ביום רביעי ולהשתתף באימון המסכם בסוף השבוע.

הקשר אדם ואייר, הפצוע בשריר התאומים, לא התאמן גם היום וצפוי להיעדר בימים הקרובים עד להחלמתו ולא ייכלל בסגל בשבת. גם מאמן הכושר, אורי הראל, המשמש כמאמן הכושר של נבחרת ישראל שב היום והצטרף לצוות המקצועי שנטל חלק באימון הקבוצה.

אגב שטראובר, הקפטן סחט מחבריו ומהצוות המקצועי מחיאות כפיים באימון הערב, כששיחק כשחקן שדה במשחקון הפנימי וכבש שער במספרת. גורם בצוות המקצועי הביע סיפוק רב מהמצב החברתי הבריא של הקבוצה ואמר: "היה כיף לראות את השמחה והגעגועים של השחקנים שלא התראו למעלה משבוע ימים. זה מראה שנתניה קבוצה מגובשת, בריאה, עם מצב חברתי מצוין, שיעזור לנו גם מבחינה מקצועית במהלך העונה".

למרות אווירת החג, המאמן ראובן עטר אינו מוותר לשחקנים והקבוצה תקיים אימונים גם בערב החג, גם ביום חמישי וביום שישי תקיים אימון מסכם. מחר (שלישי, 19:30) תקיים מכבי נתניה את טקס הרמת הכוסית המסורתית במלון "מרגוע", אליו הוזמנו מכובדי העיר.

מכבי נתניה הסדירה את אשרת הכניסה של רעייתו של הקשר, סטניסלאב אנגלוביץ', ובתחילת השבוע נחתה המשפחה בארץ. דדי בן דיין, שלא זומן למשחק הנבחרת מול אנגליה, צפוי לקבל זימון מחודש לקראת המשחק מול קרואטיה, זאת בעקבות ספיגת כרטיס הצהוב שני של יואב זיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully