וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: ליטא עדיין מושלמת

11.9.2007 / 0:27

שאראס וליטא ניצחו את צרפת ופארקר 73:88, איטליה ניצחה את טורקיה 75:84 אחרי הארכה וסלובניה הביסה את גרמניה 47:77

המחזור השני בבית המקביל לזה של ישראל באליפות אירופה בכדורסל במדריד יצא לדרך. מדובר כמובן בשלב הבתים השני, כאשר ארבע הראשונות בכל בית ממשיכות לרבע הגמר.

המשחק הראשון של היום הפגיש בין איטליה לטורקיה, שדורגו בתחתית הבית ערב המחזור עם מאזן של 3-0. שתי הנבחרות נלחמו על מקום אפשרי ברבע הגמר, למרות שהן לא תלויות רק בעצמן ובסופו של דבר איטליה ניצחה 75:84. הטורקים פתחו מצויין והובילו 15:29 בסיום הרבע הראשון, אלא שהאיטלקים ביצעו מהפך ברבע השלישי. זה היה צמוד מאוד ובסופו של דבר נגרר להארכה אחרי 70:70 בסוף הזמן החוקי. ההארכה הייתה כולה של האיטלקים, כאשר מרקו בלינלי ואנדראה ברניאני הובילו אותם לניצחון.

אנג'לו ג'ילי (10 ריבאונדים) ומרקו בלינלי הובילו את האיטלקים עם 17 נקודות כל אחד, אנדראה ברניאני הוסיף 10. היידאט טורקוגלו שיחק כמעט לבד בנבחרת הטורקית וסיים עם 34 נקודות.

במשחק השני שהתקיים הערב, ניצחה מוליכת הבית ליטא את צרפת 73:88 ושמרה על מאזן מושלם באליפות. רמונאס שישקאוסקאס הוביל את הליטאים עם 19 נקודות, דאריוס סונגאילה הוסיף 17 ושרונאס יאסיקביצ'יוס סיים עם 14 נקודות ו-7 אסיסטים. פלורן פייטרוס קלע 13 לצרפת וטוני פארקר הוסיף 11 ו-6 אסיסטים.

סלובניה, יריבתה של ליטא על ראשות הבית, תתמודד בהמשך הערב מול גרמניה. ניצחון של גרמניה יבטיח לליטא, שבכל מקרה הבטיחה את מקומה ברבע הגמר, את המקום הראשון בבית. ניצחון סלובני ישמח את איטליה, שתשמור על סיכוי סביר לעלות לרבע הגמר.

גרמניה-סלובניה 77:47

המשחק האחרון בבית, בין גרמניה וסלובניה, הסתיים בתבוסה לנבחרתו של דירק נוביצקי 47:77, במשחק בו הוכח שוב כי מדובר בנבחרת של שחקן אחד בלבד. 16 הנקודות של הגרמני לא הספיקו, אך הוא יוכל להתנחם בכך שימשיך להוביל את טבלת הקלעים של האליפות, עם 28.8 נקודות בממוצע.

סלובניה פתחה את המשחק בריצה משוגעת, והובילה כבר ברבע הראשון 9:30. בהמשך רק הייתה צריכה לשמור על היתרון, מה שכמובן קרה, הרבה בעזרתם של 22 נקודות של מתיאס סמודיש, 13 של נסטרוביץ' ועוד 12 נקודות של יאקה לאקוביץ'. בעמודת הסטטיסטיקה של הגרמנים בולטת העובדה כי קלעו 3 מ-19 מטווח השלוש. הניצחון יכול להרגיע את סלובניה, שכנראה תעלה יחד עם ליטא וצרפת מן הבית. איטליה וגרמניה יתחרו ברביעי הקרוב על המקום הרביעי, שיספק לאחת מהן כרטיס עלייה לרבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully