וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הרבה עזרה מידידים

10.9.2007 / 22:03

ניצחון של רוסיה על קרואטיה ושל יוון על פורטוגל ישאיר לישראל משימה פשוטה: ניצחון על ספרד ששווה עליה לרבע הגמר (22:30, ערוץ 10)

יממה אחרי ההפסד 94:85 לפורטוגל, בנבחרת ישראל מתאוששים מהאכזבה הגדולה, אך עדיין מנסים להיתלות בסיכוי, האפסי אמנם, לתפוס בכל זאת את אחד המקומות האחרונים לרבע הגמר. הנבחרת ערכה הערב (שני) אימון באחד מאולמות המתנ"ס שבקרבת המלון (זאת משום שהאולם בו מתקיימים המשחקים תפוס על ידי הקבוצות שמשחקות בבית ו'), ועכשיו כל שנותר לה הוא להתכונן לשני המשחקים של יריבותיה מחר, שכל אחד מהם יכול לחרוץ את גורלה עוד לפני שתעלה על הפרקט מול אלופת העולם והמארחת ספרד (22:30, ערוץ 10).

"יש לנו אמנם רק צ'אנס קטן, אבל לא נוריד את הראש למרות שזו אלופת העולם", אמר עידו קוז'יקרו, שגם הוא יודע שייתכן ואפילו סנסציה גדולה מול הספרדים עלולה שלא להספיק. מתן נאור, לעומתו, נשמע יותר ריאלי: "אם הספרדים יבואו לאכול אותנו, זה יהיה כמעט בלתי אפשרי", הוא אמר.

בנבחרת אוהבים לזכור את הניצחון 77:85 על ספרד באליפות הקודמת, אלא שאז מדובר היה במשחק בבית המוקדם, ואחרי שהספרדים הבטיחו כבר את עלייתם לשלב הבא. הפעם, כשהספרדים לעיני הקהל שלהם ועדיין במלחמת מיקום לקראת רבע הגמר, הם לא הולכים להיות יריבה נוחה. ניצחון על פורטוגל ביום ראשון יכול היה לעשות את החיים הרבה יותר פשוטים.

"זה מסתכל, אבל בשביל הסיכוי שנותר צריך להיות אופטימיים", אמר ליאור אליהו, שמול הפורטוגלים היה היחיד שתפקד בדרך ל-29 נקודות. "ספרד היא הפייבוריטית אבל צריך לקוות. דברים קורים".

ואם באמת דברים יקרו, כך בדיוק זה צריך להתנהל: בשעה 17:30 שעון ישראל - קרואטיה מול רוסיה. ניצחון שלה – וישראל בחוץ. הפסד – ותשומת הלב עוברת למשחק שייפתח ב-20:00 בין אלופת אירופה יוון לפורטוגל. הפסד יווני ישאיר את ישראל בחוץ, ניצחון יפנה את הבמה לגמר הגביע של ישראל מול ספרד ב-22:30. ניצחון על ספרד בתום יום שכזה ישאיר את הנבחרת שלנו בחצי האי האיברי לפחות עד רבע הגמר ביום שישי. הפסד – והבחורים יספיקו לארוחת החג.

נבארו: "ישראל תמיד עשתה לנו בעיות"

ספרד עצמה עשויה לשחק מול ישראל ללא כמה משחקניה המרכזיים, שצפויים לקבל מנוחה בשל פציעות קלות. המדובר בחואן נבארו, חורחה גרבחוסה ופליפה רייס.

נבארו מתכונן לקראת המפגש מול ישראל ולמאבק על המקום הראשון בבית. "נבחרת ישראל תמיד עשתה לנו צרות, אבל אם נשחק את המשחק שלנו וניתן את המקסימום נמשיך לנצח גם אותם. אנחנו צריכים לרוץ ולהגן כמו שעשינו עד עכשיו וזה יעשה את העבודה".


נבארו התייחס גם לפציעה, שמנעה ממנו לפתוח את האליפות ואמר כי מבחינתו לא תהיה בעיה בהמשך: "אני יודע שאני שחקן חשוב עבור הנבחרת, הפציעה לא נשכחה לגמרי, היא עדיין מונעת ממני לעשות דברים על המגרש. לא מפריע לי להיות השחקן השישי של הקבוצה, החברים האחרים עושים את העבודה. המטרה שלנו היא לסיים במקום הראשון בבית, אבל כרגע המטרה שלנו היא ישראל וניצחון רק במשחק הזה. אחר כך, נבדוק את מי נקבל ברבע הגמר", הוא סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully