וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאוול: "אני יכול לרוץ 9:68 שנ'"

10.9.2007 / 17:09

אחרי ששיפר את שיאו העולמי ב-100 מטר, אסאפה פאוול לא עוצר וחושב כבר על ההישג הבא. מייקל ג'ונסון: "הוא מתחרה גרוע"

שבועיים אחרי שסיים במקום השלישי בלבד באליפות העולם באוסאקה, שיאן העולם בריצה ל-100 מטר, אסאפה פאוול, חזר לכותרות ובגדול. הפעם הכותרות היו חיוביות, איך אפשר שלא? פאוול הדהים בתחרות הגראנד פרי ברייטי, איטליה, כשעצר את השעון בזמן של 9:74 שנ' ושיפר ב-3 מאיות את שיאו העולמי מלפני שנתיים.

כשנשאל מה קרה לו באליפות באוסאקה, שם הווא פינה את הבמה לטייסון גיי האמריקאי, אמר פאוול: "באוסאקה הייתי מתוח מדי. חשבתי יותר מדי על הריצה שלי ועל התוצאה שהייתי אמור להשיג. מצד שני הייתי הרבה יותר רגוע בתחרות ברייטי, זה אומר שאני יכול לרוץ גם 9:68 שנ'. אסאפה פאוול האמיתי הוא זה שראיתם ברייטי, לא זה שהיה באוסאקה".

פאול בן ה-24 עומד בהבטחות שלו. לפני אליפות העולם, הוא נמנע מלהצהיר שהתואר שלו, כנראה בגלל המסורת הבלתי מובנת של הספרינטרים הג'מייקנים, שמפשלים בתחרויות הגדולות. לעומת זאת, אחרי הופעה מצויינת שלו בתחרות בשטוקהולם הקיץ, פאוול אמר שהוא עומד לשבור את שיא העולם כבר השנה. כשנשאל אז מה הגבול שהוא יכול להגיע אליו השנה אמר פאוול: "משהו בסביבות 9:74 או 9:73 שנ'. יכול להיות שאפילו מתחת ל-9:70 שנ'".

הבעיה הגדולה של אסאפה פאוול נותרה היכולת שלו ברגע האמת. הג'מייקני הוא האצן המהיר בעולם, אך עדיין לא ניצח באליפות העולם או במשחקים האולימפיים. מייקל ג'ונסון, שיאן העולם ב-200 ו-400 מטר, העביר עליו ביקורת בנושא הזה בטור שכתב ל-BBC ואמר: "הוא מתחרה גרוע מאוד, אפשר לראות את זה בעיניים שלו. הוא יכול אולי ללמוד להיות מתחרה גדול, אבל קודם כל הוא צריך להודות בעובדה שהוא לא אחד כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully