וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיעו עם עומר גולן

10.9.2007 / 16:23

במכבי פ"ת ביקשו מחיפה לא לפנות לחלוץ, כדי לא להלחיצו לקראת המשחק בין הקבוצות. צ'יזיק וגנאים שוחחו, הפער הכספי לגבי סורמה צומצם

במכבי פתח-תקוה סבורים שהלחץ המופעל על עומר גולן לעבור למכבי חיפה, עשוי לפגוע ביכולתו לקראת המשחק שייערך בין הקבוצות ביום ראשון. בימים האחרונים שוחח גורם בקבוצה עם בכיר במכבי חיפה וביקש ממנו שלא לפנות לשחקן עד המשחק בין הקבוצות. בכל מקרה, בפתח-תקוה מבהירים כי לא ישחררו את גולן, אלא שהם סבורים שהפניות לשחקן לפני המפגש בין הקבוצות עשויות לגרום לאי נעימות לקראת ההתמודדות עם חיפה. גולן צפוי לפתוח בהתקפה לצד אוהד קדוסי.

עוד במכבי חיפה: יו"ר בני סכנין, מאזן גנאים, שוחח אתמול בלילה עם מנכ"ל חיפה, איתמר צ'יזיק, השוהה בחופשה פרטית עם משפחתו בארצות הברית, בנוגע לקשר לוקאש סורמה. הפולני המתאמן בבני סכנין והיה אמור לשוב אתמול בבוקר לאימוני חיפה, אבל בעקבות שיחות בין הצדדים בנוגע לעלותו הכלכלית, השחקן המשיך להתאמן בשורות העולה החדשה.

בשיחה, גנאים דרש לדעת מהו הסכום הכללי, הכולל שכר והשאלה, שעל סכנין לשלם במידה ותסכים לשאול את סורמה. תחילה עמד הפער של 100 אלף דולר (חיפה דרשה 200 אלף, סכנין הייתה מוכנה לשלם כמחצית הסכום). כעת עומד הפער על פחות מ-50 אלף דולר. "נכון שהיו פערים, אבל אתמול בלילה הם הצטמצמו באופן משמעותי", אישר גנאים לוואלה! ספורט. "לאור השיחה אתמול, אני מאמין שבסופו של דבר סורמה ישחק בקבוצה שלנו".

בחיפה עדיין מתלבטים לגבי מסיללה

בחיפה עדיין מתלבטים האם לרשום את הקשר מדרום אפריקה, פיטר מסיללה, כזר חמישי. ההחלטה חייבת להתקבל עד יום חמישי, לקראת במשחק מול מכבי פתח תקוה. אם רוני לוי יקבל אור ירוק משחר, בנוגע לבקשה להחתים חלוץ, מסיללה לא יירשם כזר וחיפה תחפש חלוץ זר, שאינו תחת חוזה, עד אוקטובר.

מאמן הפועל באר שבע, מרקו בלבול, שוחח לאחרונה עם צ'יזיק וביקש לשאול את השחקן. כעת הסיכויים שבאר שבע תסכים לשאול אותו נמוכים, משום שלמאמן יש כבר שני זרים חתומים בקבוצה (אנדרה קלדיירה, איבן יובנוביץ') והוא מתכנן להחתים זר אחר בעמדת הבלם. אחד המועמדים הוא הבלם הקונגולזי, פבריס לוקומבו, ששיחק בעבר במכבי פתח תקוה. בכל מקרה, בחיפה מאמינים שאם יחליט להשאיל את מסיללה, יוכלו להשאילו לכל קבוצה בליגת העל, שמכסת הזרים שלה אינה מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully