וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוט ימשיך עם בלאט לאפס פילזן

שגיא ניר

10.9.2007 / 20:47

המנהל המקצועי של הפועל חולון עוזב, וימשיך לשתף פעולה עם גיסו תחתיו הוא עובד בנבחרת רוסיה. בטיסטה האורוגואיי מועמד לחולון

דני גוט ימשיך עם דיוויד בלאט גם לאפס פילזן. עוזר מאמן נבחרת רוסיה, שהתחיל את הקיץ כמנהל המקצועי של הפועל חולון, יעזוב את הקבוצה, וימשיך לשתף פעולה עם גיסו בלאט גם בקבוצת היורוליג הטורקית. "נוצרה הזדמנות שאעבוד עם דיוויד בפילזן. בדקתי עם חולון אם יהיו מוכנים לשחרר אותי ומיקי דורסמן הסכים ואני מודה לו", אמר גוט.

גוט (42), יליד אורוגוואי, שימש לאחר פרישתו מכדורסל כסקאוט של מכבי תל אביב בתקופת בלאט, ולאחר מכן המשיך עם צביקה שרף לדינמו מוסקבה ועם רני כהנא לבי סי קייב. בתחילת הקיץ הצטרף כאמור לחולון, אך ימשיך הלאה לטורקיה.

במקביל, בודקים בחולון אפשרות לצירופו של אסטבן בטיסטה. בטיסטה (24, 2.08 מ') הוא השחקן הראשון בהיסטוריה של אורוגואי שמשחק ב-NBA. הוא הצטרף לאטלנטה בספטמבר 2005, ובשתי העונות בקבוצה שיחק ב-70 משחקים בסך הכל, כשהוא קולע 1.7 נקודות וקוטף 2.5 ריבאונדים ב-8.2 דקות.

באליפות אמריקה האחרונה בלאס וגאס, שהסתיימה זה מכבר, סיים בטיסטה עם מספרים של 20.8 נקודות, 12.4 ריבאונדים ואסיסט בודד. בטיסטה הוצע גם להפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully