וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NFL מתפללת לשלומו של קווין אוורט

10.9.2007 / 15:46

הטייט אנד של בפאלו שבר חוליות בצווארו, וייתכן שיישאר משותק. פציעות גם לג'איינטס ולטמפה ביי, סט. לואיס מודאגת מאורלנדו פייס

עונת ה-NFL החלה, וכבר מסתמנת טרגדיה ראשונה. קווין אוורט, הטייט אנד של בפאלו בילס, שבר את צווארו ונזקק לניתוח במהלך משחק ההפסד 15:14 לדנבר ברונקוס. "הימים הקרובים הם הקריטיים. בעוד יומיים או שלושה נדע אם הוא ייצא בריא ואם בכלל יוכל לשוב ללכת", אמר סוכנו של השחקן.

אוורט נפצע בתיקול של קסדה לקסדה עם שחקן דנבר דומניק היקסון, ולא זז במשך שעתיים. "זה היה מראה מאוד קשה", אמר טרנס מגי, שחקן הבילס. "הוא אפילו לא זז. לא זיהיתי תנועה. אני מקווה שהוא ייצא מזה".

קבוצה ניו יורקית אחרת שסבלה מפציעות (אם כי לא כל כך חמורות, תודה לאל) היא הניו יורק ג'איינטס, שאיבדה שחקני מפתח בהפסד 45:35 בדאלאס. איליי מאנינג הקוורטרבק נפצע בכתפו ברבע הרביעי ולא חזר. הרץ האחורי ברנדון ג'ייקובס נפצע בברכו, בדיקת MRI לא הניבה תוצאות סופיות, אבל הוא לא חזר, כמו גם מגן הפינה קווין דוקרי, שנפצע בקרסולו. גם הקיצוני הגנתי אוסי אומניורה נפצע בברכו, לא חזר אבל תוצאות בדיקת הרנטגן אישרו שאין לו שבר.

ג'ף גארסיה, הקוורטרבק של טמפה ביי, נפצע ברבע השלישי במשחק ההפסד 20:6 בסיאטל, הוחלף על ידי לוק מק'קאון וחזר. מי שלא שב הוא קארנל "קדילאק" וויליאמס, שנחת לא טוב על הכדור.

סט. לואיס מודאגת מהתאקל ההתקפי שלה, אורלנדו פייס, שנפצע בכתפו במשחק ההפסד 27:13 לקרוליינה. פייס יעבור בדיקת MRI ביום שלישי. ליטו שפארד, מגן הפינה של פילדלפיה, עלול להחמיץ מספר שבועות, תלוי בבדיקה שתיערך ברצועות ברכו.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully