וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקט כבר בן 18

10.9.2007 / 12:34

המגיש של בוסטון קצר ניצחון 18 העונה, הרד סוקס הכניעו את האוריולס 2:3. עוד ניצחון לקליבלנד על האיינג'לס, מילווקי בראש ה-NL מרכז

בולטימור - בוסטון 3:2

אחרי ההפסד של דטרויט לסיאטל, הרד סוקס כבר מעשית בפלייאוף. עם הפרש של 5.5 משחקים מהיאנקיז ועוד ארבעה מהויילד קארד, לא נראה שבוסטון תפספס כבר את אוקטובר. ג'וש בקט קצר את נצחונו ה-18 העונה בעקבות הופעה כוחנית של שבעה אינינגים ושמונה חשמולים וסינגל של קוקו קריספ באינינג השמיני. צ'אד ברדפורד עם ההפסד, ג'ונתן פפלבון עם השמירה.


דטרויט - סיאטל 14:7

ג'רמי בונדרמן, הבאסט של השנה, לא הצליח להחזיק את המארינרס, שקצרו ניצחון, מוצר נדיר אצלם בשלושת השבועות האחרונים. הומר של ראול איבנייז ושלוש חבטות וארבע הכנסות רצים של אדריאן בלטרה העניקו לפליקס הרננדז (חלש מאוד) ניצחון. קרטיס גרנדרסון המצוין עם הומר לדטרויט, בונדרמן עם ERA שחוצה את ה-5.00.


לוס אנג'לס איינג'לס - קליבלנד 6:2

האינדיאנס הגדילו שוב את הפער במרכז לשישה משחקים, בזכות אינינג רביעי בן חמש ריצות, מהן שלוש בהומר של ריאן גארקו. חמישה אינינגים לארון לאפי בניצחון, הפסד לג'רד וויבר. האיינג'לס יצטרכו לצאת מהשאננות עד אוקטובר.


קנזס סיטי - ניו יורק יאנקיז 6:3

צ'ין מינג וונג קצר את נצחונו ה-18 (יש לזכור, האיש החל את העונה רק במאי), ועם שבעה וארבעה שלו בעוד הופעה טובה טאטאו היאנקיז את הרויאלס. אלכס רודריגז חבט להומר ה-52 העונה, מריאנו ריברה שמר וברנדון דאקוורת' לקח אתו את ההפסד.


יתר התוצאות:

שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 5:2
טקסס - אוקלנד 9:12
טמפה ביי - טורונטו 2:3

בדרך למילווקי

סינסינטי - מילווקי 10:5

אין ספק שהמרוץ התלת ראשי במרכז הוא, כרגע, הדבר המעניין ב-NL. ריקי וויקס וריאן בראון העיפו את הכדור פעמיים כל אחד אל מעבר לגדר, ג'יי ג'יי הארדי וג'וני אסטראדה השלימו את הסלאג פסט, והברוורס נמצאים משחק אחד מעל הקאבס, שהפסידו לפיטסבורג בתוצאה זהה. שישה ושישה לבן שיטס בניצחון, הפסד לפיל דומטריי והומר לאדווין אנקרנסיון בסינסינטי.


ניו יורק מטס - יוסטון 1:4

המטס ממשיכים להכשיר את הכלים לפלייאוף, ובעיקר את כלי העזר הגדול שלהם - פדרו מרטינז. פי.די. הגיש חמישה אינינגים (92 הגשות), הבולפן שמר על ניקיון (שמירה 32 לבילי וגנר) והמטס שמרו על יתרון שישה משחקים מפילדלפיה. הומר למויסס אלו, הפסד לרוי אוסוולט.


פילדלפיה - פלורידה 5:8

הפיליז יודעים שאת ראשות הבית הם כבר לא ישיגו, ועכשיו מקווים לויילד קארד. גם את המשחק הזה הם כמעט הפסידו בדרכם החיננית, לאחר שביתרון 0:8 חטפו חמש ריצות באינינג השישי. ג'יימי מוייר שייט עד אז, אבל לאחר שהחל לזלוג נכנס אנטוניו אלפונסקה ועצר את הדימום, כשהוא מקנה למוייר את הניצחון. פאט ברל וקרלוס רואיז עם הומרים לפילדלפיה, הנלי רמירז, ג'רמי הרמידה ומייק ג'ייקובס עשו זאת בפלורידה. הפסד לדונטרל וויליס המגעיל.


קולורדו - סן דייגו 2:4

הסדרה בדנבר לא הייטיבה עם הפאדרס, שפתאום רואים את אריזונה עם פער של 3 משחקים מעליהם, ויותר מכך - רואים את הרוקיז עם אותו הפרש משחקים מתחתיהם. חמישה אינינגים טובים של ג'וש פוג והומרים של מאט הולידיי וגארט אטקינס הביאו את מנואל קורפאס למצב שמירה, והוא לא איכזב. הפסד לכריס יאנג.


פיטסבורג - שיקגו קאבס 5:10

והנה, הקאביז שוב מסובכים אחרי שהדבוקה שלהם ממילווקי נפרדה. שתי חבטות וארבעה ריביז של פרדי סאנצ'ז ושישה אינינגים בינוניים של מאט מוריס הספיקו לפיטסבורג להדיח את שיקגו מהמקום הראשון. ג'ובני סוטו חבט להומר בכורה ואלפונסו סוריאנו הרותח הוסיף הומר משלו, אבל עם יכולת כל כך מזעזעת של סטיב טראקסל קשה להגיע רחוק.


אריזונה - סט. לואיס 5:6

ארבע ריצות באינינג השביעי על קיפ וולס וריאן פרנקלין ושמירה מגומגמת, עייפה, מפחידה ומרטיטה של חוזה ולוורדה (45 העונה), העניקו ליוסמיירו פטיט ניצחון ולאריזונה יתרון בן שלושה משחקים על סן דייגו. כריס יאנג וג'סטין אפטון חבטו להומרים, פרנקלין היה המפסיד.


סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 2:4

הדודג'רס מתחילים להשלים עם העובדה שייאבקו עד הסוף על הויילד קארד, ואולי גם זה לא יקרה. הומר בן שלוש ריצות של ריי דורהאם באינינג השמיני תקע ללוס אנג'לס מקל עמוק בגלגלי הפלייאוף. טיילר ווקר עם הניצחון ובראד הנסי עם השמירה, הפסד לג'ו ביימל ושבירת שמירה לג'ונתן ברוקסטון, שמי יודע כמה משחקים כבר חירב השנה לדודג'רס.


במשחק נוסף: אטלנטה - וושינגטון 7:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully