וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו גם הניקס הולכים ומסתבכים

10.9.2007 / 11:15

אחרי שאייזיה הואשם בהטרדה מינית, הניקס נחשדים כי הציעו למתלוננת עבודה בתמורה לשתיקתה. דון נלסון מתבאס מגולדן סטייט ווריורס

היום (שני) נפתח רשמית משפטו של מאמן ונשיא ניו-יורק ניקס, אייזיה תומאס, שכזכור, מואשם בהטרדה מינית של אחת מסגניות הנשיא המועדון, אנוקה בראון סאנדרס. האישה טוענת כי פוטרה מעבודתה מכיוון שגילתה את האמת על תומאס, ואמש (ראשון) התגלה כי ככל הנראה הניקס הבטיחו לה בדצמבר 2005 עבודה במועדון, אם תשמור על שתיקתה בנושא.

סאנדרס דחתה את הבקשה, וכן את הצעת העבודה שכללה שכר שנתי של 300 אלף דולר, כיועצת לניקס. התקשורת האמריקאית מפרסמת כי סאנדרס דרשה 5.95 מיליון דולר, והנהלת הניקס הגיבה כי הדרישה "מגוחכת" ודחקה בתומאס לפטרה.

היום יחל הליך בחירת המושבעים למשפטו של תומאס, שנראה הולך ומסתבך, וסאנדרס סימנה גם את גארד הניקס סטפן מארבורי, והתלוננה כי קרא לה "מכשפה שחורה". תומאס, נשוי ואסב לשניים, דוחה את ההאשמות נגדו.

"אני חושב שראוי שהאנשים יידעו מדוע פוטרתי", אמרה סאנדרס, ולא הבהילה את הניקס שהגיבו רשמית לנושא. "אנו מצפים למשפט שייטפל בנושא, ואנו מאמינים שיובהר כי בעצם הכל סובב סביב הכסף".

נלסון עדיין מחכה לחוזה בגולדן סטייט

דון נלסון מתבאס מגולדן סטייט ווריורס. המאמן הוותיק עזב את ביתו שבהוואי, כדי לסגור חוזה לשנתיים נוספות בקבוצה, אבל בינתיים הלוחמים לא מסכמים שום דבר עם מפקדם.

"היו לי כמה שיחות נחמדות עם בובי רוול, נשיא הקבוצה, בשבועות האחרונים", אמר ג'ון אוקונור, עורך דינו של נלסון. "נלי פיתח ייאוש מסויים, אבל אישית אני עדיין מקווה". נלסון, שהוליך את הלוחמים לפלייאוף 2006/7, דורש מווריורס תוספת של 2 מיליון דולר לשכרו, אבל בקליפורניה לוקחים כנראה את הזמן לאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully