וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני פליימייקר שעושה את כולם לטובים יותר"

10.9.2007 / 16:30

הזרים של מכבי ת"א נחתו, וקאמינגס כבר לוקח את המושכות. פייזר: "רוצה להמשיך את המסורת של מכבי". מוריס: "צריך להתרגל לצהוב"

מערכת וואלה

צילום ועריכה: דרור פיקלני

"אני רוצה לעשות דברים גדולים עם מכבי"

שחקניה הזרים של מכבי תל אביב שבים ארצה מן התפוצות. שלושה מהם נחתו היום (שני) בנתב"ג – מרכוס פייזר, טרנס מוריס ו-וונטיגו קאמינגס. ראשון הגיע פייזר, פורוורד מורסיה הספרדית בעונה שעברה ובעברו בחירה מספר 4 בדראפט ה-NBA, שחתם לשנתיים במועדון תמורת כ-1.6 מיליון דולר ברוטו לעונה (כ-1.2 מיליון דולר נטו). אוהדים בודדים קיבלו את פניו.

"מרגש להגיע לכאן, להיות כאן", אמר פייזר, שיהיה למיליונר הרביעי בהיסטוריה של המועדון. "זה נפלא להגיע לעיר ולקבוצה הזאת. לחץ? אין לי בעיה עם לחץ, אני אוהב את זה. לחץ נותן לך אדרנלין. אני מקווה שנעשה עבודה טובה ונגרום לכולם להיות גאים בנו. אני מתרגש ומכיר את כל השחקנים ששיחקו בקבוצה בעונה שעברה. אולי זו נחשבה לעונה פחות טובה, אבל אני מקווה לתרום למועדון כל מה שאני יכול כדי להמשיך את המסורת הגדולה של מכבי. אני רוצה רק אליפות, שום דבר חוץ מזה.

"אני רוצה לזכות בתארים. באליפויות", הוסיף פייזר. "דיברתי עם וויל ביינום והוא סיפר לי כמה קשה עבדו השחקנים בעונה שעברה כדי לזכות באליפות. NBA? אני בהחלט רוצה לחזור לשם, אבל קודם כל אני רוצה לעשות דברים גדולים עם מכבי. אני יודע שיש למכבי מאמן צעיר ואני מקווה שהוא ילמד אותי על היורוליג, כי אף פעם לא שיחקתי שם ואני לא כל כך מכיר את המפעל הזה".

טרנס מוריס שב לישראל גם הוא, וסיפר על תחושויות לאחר המעבר מהאדום של הפועל ירושלים לצהוב של מכבי: "אני עדיין צריך להתרגל לצבע הזה, הוא שונה. הוא בהיר לי. ג'יימי ארנולד ואני התחלפנו, אבל אני מקווה שזה יהיה לטובת שני הצדדים. נשמע לי שתהיה השנה קבוצה טובה במכבי. בעונה שעברה אנשים אמרו שזו לא הייתה עונה טובה עבורם, אבל אני חושב שהם היו בסדר גמור. עכשיו אנחנו צריכים להחזיר את מכבי לטופ, למקום הראוי לה, ואני חושב שיהיה טוב. בעונה שעברה רדפתי אחרי מכבי, היום אני חלק ממנה, וזו בהחלט הרגשה טובה".

קאמינגס כבר מתחבק עם האוהדים

וונטיגו קאמינגס נחת בשעות הצהריים, ומיד התחבק עם האוהדים שהמתינו לו באולם קבלת הנוסעים. "אני שמח להיות כאן. האוהדים נהדרים, הם אחת הסיבות שבגללן החלטתי לחתום במכבי", אמר הפוינט גארד האמריקאי. "אני שמח להיות בקבוצה ששואפת להישגים. אנחנו לא רוצים להגיע רק לפיינל פור, אנחנו רוצים לזכות ביורוליג".

קאמינגס גם דיבר על עצמו, וניכר בו שהוא מבין את האחריות שתרבוץ על כתפיו בעונה הבאה. "אני פליימייקר שעושה את כולם מסביב לטובים יותר. אני קודם עושה את מה שהמאמן מבקש ומשחק בשביל הקבוצה, ורק אחר כך משחק בשביל עצמי. אני מאמין שתהיה לנו עונה נהדרת, גם כי עדיין יש לנו את ניקולה וויצ'יץ'", סיים.

עדכון ראשון: 10:48, 10/09/07
עדכון אחרון: 16:30, 10/09/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully