וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו מחפש כרטיסים לצ'מפיונס

10.9.2007 / 10:31

הברזילאי הפצוע יחמיץ את פתיחת משחקי מילאן בליגת האלופות, קאקה: "כל עוד רוצים אותי, אשאר". האם ליפי שוב מועמד לטוטנהאם?

מאז ה-9 ביולי 2006, אז זכה עם איטליה בגביע העולם, אחרי ניצחון בפנדלים על צרפת, מרצ'לו ליפי לא אימן כדורגל. אמש (ראשון) פירסם העיתון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד" כי למאמן האיטלקי מדגדג לחזור לקווים, וכי הוא לא שולל מעבר לפרמירליג.

כרגע, מעמדו של מרטין יול בטוטנהאם הוא יציב, אבל אם הספרס ימשיכו לקרטע, מישהו אחר יחליפו בווייט הארט ליין. מועמד אחר שמוזכר הוא מאמנה לשעבר של ריאל מדריד, פאביו קאפלו, ולמרות ההכחשות גם שמו של חואנדה ראמוס מסביליה עוד מרחף בצפון לונדון.

"אחרי שזכיתי עם איטליה בגביע העולם, אני עדיין רעב לעוד הישגים", אמר בעבר ליפי לעיתון האנגלי, "מושך אותי להיות מנג'ר של מועדון אנגלי, אחרי שעשיתי הכל בכדורגל האיטלקי. יש כאלה שיאמרו כי איני יכול לאמן באנגליה בגלל השפה, אך שיפרתי את האנגלית שלי".

עם כל הכבוד, טוטנהאם של היום היא נעליים קטנות לרגלי הענקים הללו. אמנם היא מכוונת גבוה, ומעמדו של מרטין יול עדין לא יציב, אבל קשה להאמין ששני מאמני-על ברמה העולמית ינחתו דווקא בלול חסר המנוחה של היו"ר דניאל לוי.

* מזלו הרע של אנטוניו קסאנו ממשיך לפקוד אותו. אחרי שחלוץ סמפדוריה התאושש מפציעה ארוכה, הגיע משחק הידידות נגד בלינזונה השוויצרית, בה נפגע השחקן. אחרי בדיקה התברר שקסאנו נפגע בירכו וייעדר כחודש מהמגרשים. האירוני הוא כי המשחק נגד השוויצרים אורגן במיוחד כדי להכניס את קסאנו, וחברו לקבוצה וינצ'נזו מונטלה, לכושר משחק.

רונאלדו מחכה שעונת 2007/8 תגיע אליו

אכזבה גדולה נרשמה הבוקר (שני) בסן-סירו כשהתבררו תוצאות בדיקתו של חלוץ מילאן, רונאלדו. השחקן, שפצוע בירכו, נבדק בבלגיה בימים האחרונים, והתברר כי ייעדר למשך חודש נוסף מהמגרשים. כשנפצע ביולי, מילאן היתה אופטימית לגבי החלמתו של רונאלדו, וסברה כי יהיה כשיר לפתיחת העונה, אך מאז כל בדיקה נושאת בחובה בשורה רעה עבור השחקן.

"האבחנה הראשונית היתה שגויה", הודה ז'אן-פייר מירסמן, ראש הצוות הרפואי של מילאן, והברזילאי, שימשיך לצפות בחבריו מהספסל גם בזמן הקרוב, יחמיץ את פתיחתה של ליגת האלופות.

נשאר במילאן, אבל הפעם עם ברזילאי אחר, קאקה. הקשר הפנומנלי לא בטוח בקשר לעתידו בשורות אלופת אירופה, ושלח רמז רמזים עבים להנהלת הרוסונרי בעניין זה. "בשנה הקרובה אשחק במילאן, אבל אני לא יודע מה יהיה אחר-כך", אמר השחקן, "אני שמח שמשפחתי אוהבת את איטליה, אבל הרבה יהיה תלוי במילאן. אני לא רוצה להישאר במועדון בו גם ההנהלה וגם אני לא מרוצים. יחסיי עם מילאן ברורים: כל עוד ברלוסקוני רוצה אותי, אני אשאר עם הרוסונרי. אם הנשיא יתייחס אלי כאל אחד שאפשר להעבירו, אעזוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully