וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: נגמר חלום היורו של ישראל

10.9.2007 / 9:03

ה"סאן" מפרסם ראיון עם הקפטן הישראלי, בו מהלל בניון את שחקני אנגליה: "היה לחץ גדול על השחקנים שלנו, אני מאחל לכם בהצלחה"

ה"סאן" מספר הבוקר (שני) כי קפטן נבחרת ישראל, יוסי בניון, הודה כי החלום של ישראל להעפיל ליורו 2008 הסתיים אחרי התבוסה בוומבלי. הדברים המפורשים אומנם לא הופיעו בראיון, אך לטענת הצהובון, בניון אמר כי תמו סיכוייה של ישראל להעפיל לטורניר היוקרתי.

"אנגליה שיחקה הרבה יותר והגיע לה הניצחון", אמר בניון ל"סאן", "אין בכלל ספק. אנחנו לא שיחקנו טוב. היה קצת לחץ על השחקנים הצעירים, ולא הצלחנו לייצר אפילו מצב אחד לכל אורך המשחק.

"זה היה משחק מאוד קשה עבורנו", הוסיף בניון, "אנגליה שיחקה עם הרבה תשוקה, יותר אגרסיבי והרבה יותר מהר מאשר ב-0:0 מולנו בר"ג.

"כל השחקנים בנבחרת האנגלית שיחקו מצוין", המשיך בניון בחנופה, "רייט פיליפס, ג'רארד, ג'ו קול. גם הגול של מייקל אואן היה נפלא, ואמיל הסקי הוסיף הרבה כוח.

"אנחנו הפסדנו כי שיחקנו רע", סיכם בניון, "אני מאמין שאנגליה תגיע ליורו 2008, זה לא משנה אם תסיים ראשונה או שנייה. הם יהיו שם, ואני מאחל להם את כל ההצלחה".

אנגליה מחכה להידינק

כשהמשחק מול ישראל מאחוריהם, באנגליה מתחילים להתכונן למשוכה הגבוהה יותר, רוסיה של חוס הידינק, שתגיע לוומבלי ביום רביעי.

"אנגליה עשתה עבודה טובה מול ישראל - נבחרת שאם נותנים לה לשחק יש לה הרבה פוטנציאל", אמר הידינק, שבימים האחרונים שלח מסרים כי האנגלים משחקים ללא תשוקה וכי מקומם ביורו רחוק מלהיות מובטח. עכשיו הוא נשמע אחרת.

"אנגליה נראתה טוב מאוד גם מול גרמניה", אמר הידינק, "היא מאוד הרשימה אותי. המצב בבית שלנו מסובך, כי כולן חייבות לשחק מול כולן, אבל קרואטיה נמצאת במצב הכי טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully